@Lynn32

cu2heleen1

New member
Hoi Lyn,

Hoe gaat het met je?
En met Jack en Dean?

Bedankt voor je berichtje bij mammaforum febr. 2014. Het gaat goed, af en toe wel klachten uiteraard. Maar goed, dat is maar een klein beetje.
Morgen de termijnecho en ben ik ong. 10 weken. Geukkig bij de VK.

Wat fijn dat er al zoveel mensen van 'als het langer duurt' zwanger zijn. Maar ja, nu nog hopen voor de rest. blabla, wenser, supertje, bosbesje.

Fijne dreumestijd toegewenst.

liefs, heleen
cu2heleen - mamma2014
 
Hoi Heleen,

Met Dean en Jack gaat het hartstikke goed. Ze groeien lekker door en ze zijn ontzettend lief en vrolijk. Alweer bijna 9 maanden, de tijd vliegt echt voorbij. Nog even en dan mogen ze hun eerste kaarsje uitblazen ;-)

Met mij gaat het niet zo goed. Na een hele zware en risicovolle zwangerschap zit ik nu alweer 2 maanden thuis met een hernia. Ik heb alle dagen hulp in huis, is wel fijn maar zo had ik het me niet voorgesteld. Maar goed, ik ben na heel wat heen en weer ge-ren nu aan het trainen met een fysiotherapeut en het gaat langzaam maar ik hou positieve moed. Komt vast wel weer goed.

Fijn te lezen dat het met jou goed gaat, ben zo blij voor je dat je nu eindelijk zwanger bent. Echt geweldig. Heel veel plezier vandaag bij de echo. Echt zo bijzonder!!

Hoop idd ook voor de andere meiden dat het geluk binnenkort aan hun kant staat want er is niets mooiers dan mama worden (ook sl zou het voor de tweede of derde keer zijn)

Wens je een hele fijne zwangerschap en al het geluk van de wereld.

Liefs Lynn.
 
Terug
Bovenaan