Lynne

Hey meid,

Ja, heb ik gezien! Ik heb nog gereageerd op je topic bij zwanger worden met een email adres waar je je foto ff heen kan sturen, ben benieuwd!

Liefs Lynn.

Hee!

Nou, ik heb ze aandachtig bekeken en zelfs even aan m'n man laten zien maar ik zou echt zeggen, dit is een positieve zwangerschapstest!!! Je ziet het tweede streepje toch, ik hoef die foto echt niet in het licht te houden ofzo......Ik begrijp er echt niets van!

Na je ongi zou het echt tekort zijn en als je ongi, geen ongi was dan zou je denken dat die streep echt super dik zou moeten zijn nu! En al je testen geven positief aan dus.......

Ik hoop het zooooo voor je meid maar houd rekening met een teleurstelling, je kent Daisy d'r verhaal van de vals/positieve testen.

Liefs Lynn.

Idd, dat maak mij zo in de war!Is gewoon bizar, ga er niet vanuit dat ik zwanger bent, maar aand e andere kant, de gevoelige borsten, menstruatie pijn, veel slaap, slecht wakker enzenz, het lijkt wel, alleen klopt het niet!
Ik heb afgesproken met mn man dat we gewoon de 27ste gaan testen, dat is dan vanaf juni met 26 dagen cyclus, de dag dat ik dan eigenlijk mn nod heb!
We zullen zien.Ik probeer het een beetje te laten rusten, maar valt niet mee,...was het maar gewoon een vage streep, die je in het licht moet houden!!!Dan kon ik tenminste zeggen, is TE onduidelijk!!!!
Ik ken daisy's verhaal niet echt, heb er denk ik overheen gelezen,Had zij het ook met verschillende testen???Ze vertelde wel dat het bij haar een streep was van de ovulatie???
Ik had altijd zoiets van een streep is een streep, een test reageerd alleen op hcg en dat maak je alleen aan als je zwanger bent!!!Nu begin ik echt overal aan te twijfelen!
Thanx dat je/ jullie ff gekeken hebben!heel erg lief!
je lees het wel weer hoe het afloop!!!Pffff
Dikke kus en veel liefs Nance

Terug
Bovenaan