m'n been in het gips

sinds gisteren heb ik om mijn rechterbeen een gipsspalk. ik loop al een paar weken met een zeer been rond en dat werd alleen maar erger. eerst dachten ze aan een spier die overbelast was i.v.m. enkel klachten en mijn hms. dus ik belande bij de fysio.
gisteren was ik het zo zat en had zo last van mijn been dat ik alleen maar kon huilen. dus maar weer de dokter gebeld voor een afspraak. die vrouw zag dat ik erg moeilijk liep en dat ik veel pijn heb dus die heeft even goed te tijd genomen.
ze wilde uitsluiten dat het echt geen trombose been was dus moest ik naar het ziekenhuis voor een echo. 's middags kon ik er terecht voor de echo en na die echo werd er een foto gemaakt. later op de middag werd ik gebeld door de huisarts dat het geen trombose been is en uit de foto's konden ze niet veel wijs worden. ik mocht weer naar het ziekenhuis naar de ehbo waar een chirug naar mijn been wilde gaan kijken. dus ik weer in de auto op naar het ziekenhuis. daar wachte mijn zusje me op en mijn moeder nam mijn dochter mee. de chirug keek en hij wist het ook niet zo goed en wilde en mri laten maken. gelukkig kon dat meteen. bijna een uur later hoor ik dat ik waarschijnlijk een scheur in mijn spier heb zitten met daaronder een bloeduitstorting en dat ik een gipsspalk moet.
nu zit ik dus met mijn goede gedrag op de bank met mijn pootje omhoog. niet erg handig als je ook nog een kind heb rond lopen van 1,5 jaar. dat word hulptroepen inschakelen. het gips moet 2 weken blijven zitten en dan moet ik terug naar het ziekenhuis.. ik hoop echt dat dit gaat helpen en dat de pijn af gaat nemen.
ben nu precies 36 weken zwanger dus kan ook nog eens elk moment gaan bevallen. ben benieuwd hoe we dat gaan doen met mijn pootje....ach het gips is er makkelijk af te halen als het nodig is.....

jeetje, wat een verhaal joh zo vlak voor je bevalling. Maar wees maar blij dat het dit is en niet iets met trombose, dan zit je je leven lang aan onderzoeken e.d. vast.Maar ik kan me voorstellen dat het even geod schrikken was.

Sterkte en probeer inderdaad je hulptroepen te gebruiken.

dat is echt verplicht rust houden!!!! Wel erg balen als je al een dreumus rond hebt lopen. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat de pijn af neemt. Ik hoop ook voor je dat dat is...
En idd als het eraf moet, kan het er zo af. Heb je wle enig idee hoe je het op gelopen hebt???
Succes ermee!

Groetjes Yvonne

Dat is niet niks!
Hopelijk is het met twee weken wel weer allemaal goed!
Een beetje vertroeld worden, kan natuurlijk geen kwaad zo bij de laatste loodjes.
Krijg je wel genoeg hulp? Want als er al eentje rondloopt kun je natuurlijk wel wat hulp gebruiken.

Sterkte.

Liefs,

sow, dat valt vast niet mee om niks te kunnen doen! hopelijk helpt het gips, dat is dan iig wat! en ik hoop voor je dat je nesteldrang wat meevalt, want anders is het dubbel moeilijk om stil te blijven zitten...  !! heb je genoeg hulp? heb je ook pijnstillers ofzo, of is  de pijn dragelijk ondertussen?? echt balen, zo op het  eind van je zwangerschap!  

veel sterkte ermee, en  probeer dan maar lekker te lezen oid, het positieve eruit te halen...!!  

groetjes Elise  

jeetje wat balen zeg en dat zo vlak voor de bevalling Gelukkig is het in ieder geval geen trombose   Hopelijk blijft de baby nog even zitten en is het over 2 weken over
Hoop wel dat je voldoende hulptroepen om je heen hebt voor je dochtertje
Succes ermee
mira mv marek en 37 weken zwv ??

Jeetje wat een gedoe! Ik hoop dat je snel weer op de been bent, zonder pijn. Gewoon rustig aan nu, je hebt je energie en kracht straks hard genoeg nodig!

Groetjes Nanda

Terug
Bovenaan