M'n meissie is verkouden. . . tips???

A

Anoniem

Guest
Hoi moeders,
mijn dochter van 5,5 maand is voor het eerst verkouden, agossie wat zielig. Ze sliep al heel lang goed door 's nachts maar nu wordt ze een paar x wakker en horen we haar hoesten en niezen. Hebben jullie nog tips zodat ze zich wat lekkerder voelt?
Hoor graag van jullie,
groetjes van Sonja, moeder van Daniëlle.

Hoi,

is idd zielig als je kleine meid verkouden is.
Je kunt een zoutoplossing maken en dat met een pipetje in het neusje doen.
Je hebt glf ik ook druppeltjes, spec. voor babytjes wat je in het neusje kan doen.
Heb ook weleens gehoord dat je een ui onder het bedje kan zetten, het ruikt dan wel niet zo lekker, maar het neusje gaat er wel van open.
En als je het niet vertrouwd, gwn ff naar je huisart gaan.

Veel sterkte!!

Groetjes Debby.

hallo,

mijn dochter is de afgelopen week ook behoorlijk ziek geweest,
ben volop in de weer geweest met baby luuf ( een soort vicks speciaal voor baby,s), die smeer ik s,morgens en s,avonds voordat ze slapen gaat op haar rugje, halsje, en haar borst, natuurlijk met otrivin neusspray voor baby,s, de ui helpt ook maar je moet wel tegen de geur kunnen en dat is het wel zo,n beetje mijn dochter begont met hoesten,niezen en uiteindelijk zijn we naar het ziekenhuis gegaan daar bleek ze een hoge luchweg infectie te hebben en een flinke verkoudheid ze heeft nu een anti-biotica kuur en ze knapt snel op, hopelijk heb je hier iets aan. ohja   voor het vast zittende slijm heb ik bij de apotheek bisolvon druppels gehaalt ook speciaal voor baby,s

groetjes Bianca

Hoi Debby en Bianca,
bedankt voor de tips, ik heb gisteren gelijk dat Luuf gehaald, had ik nog nooit van gehoord en ook de druppels van Otrivin. Ze snottert nog steeds maar heeft gelukkig wel lekker geslapen. Misschien dat ik toch ook nog maar die ui eens ga proberen kijken of dat ook helpt.
Groetjes van Sonja

Hoi meiden,
Volgens mij heerst het, want ook hier een heel zielig klein meisje hoor..Zooooo vreselijk verkouden, al drie weken. Nu ook sinds een dag of 4 koorts, en hangerig. Waterige oogjes, en mopperig..Ook slaapt ze graag, of ligt lekker in haar bedje met een spuugdoekje te tutten en soezen.
Ze is normaal veel drukker.
Achja, ik laat haar maar, ze mag alleen wel weer wat meer gaan drinken, maar dat valt niet mee. Ik doe neusspray, een ui in haar kamertje, en het matrasje wat omhoog.
hopelijk gaat het onze kleintjes snel weer beter af..zo sneu!
Liefs Rina

Ik heb hoestdruppeltjes gehaald van VSM speciaal voor kinderen. Tussistin heet dat geloof ik. Werkt goed

hoi,

baby neusspray,luuf,tussikind van VSM.
Ook heb ik voor Emma bisolvon druppeltjes, "lost de hoest op",
dat doet het niet maar ja, je probeert van alles he?
Geen koorts? bij 3 dagen koorts dr. bellen hè?

suc6, marieke m v EMMA 3-6

van vsm heb je heel veel spulletjes. tussikind voor hoesten , nisikindforte (of hoe schrijf je dat) voor verkoudheid. ik zweer erbij. bisolvon help ook goed, nadeel is wel, dat niet alle kinderen dat lekker vinden. die van mij vinden dat spul van vsm heel lekker, dus ook geen problemen met innemen.

Terug
Bovenaan