M'n zoontje is ziek....echt zielig!

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Vanochtend konden wij dus naar de huisartsenpost, gisteravond was mijn zoontje al naar z'n plassertje aan het wijzen, maar hij plastte nog steeds goed. Vanochtend vond ik z'n plassertje wel al wat dikker, maar ik zag nog niets. Maar op een gegeven moment, bleef hij wijzen en jammeren, dus doe ik z'n luier af, is hij helemaal rood en opgezet.

Dus ik de huisartsenpost gebeld, moest ik hem in een sodabadje zetten en het even aanzien...maar na nog geen half uur, een gillend kind, doe ik z'n luier af, doet hij verhoopte pogingen om te plassen, en dat deed zo'n pijn, dat hij helemaal in m'n kroop!

Echt zo zielig, de tranen sprongen in m'n ogen! Dus toen mochten we langskomen....daar vond hij de dokter niet zo lief, alles werd nagekeken.....maar goed, hij heeft dus een infectie aan z'n plassertje....dus die vrouw zegt het is een kwestie van schoonhouden. Maar het voorhuidje van mijn zoontje zit nog niet los, dus ik kan hem niet terugschuiven. Het schijnt een familiekwaal te zijn, maar owh wat is het zielig zeg!

Eenmaal thuis, gelijk een paracetamol gegeven en gestart met de antibioticakuur. Hij heeft gelijk 2,5 uur geslapen en viel al bij mij op schoot in slaap, dat doet hij normaal dus nooit!!

Maar goed, hij is nu weer vrolijk aan het rondhobbelen, het vuil plast hij er al uit, daarnet liep hij even zonder luier om het een beetje lucht te geven, heeft hij de hele keuken onder geplast....gelukkig hebben we laminaat, maar dat kon me niet zoveel schelen, ik vond het veel belangrijker dat hij ging plassen!

Nou ik hoop dat het snel minder wordt, want ik vind het zo zielig!!!

Moest het even van me afschrijven hoor, was ook heel blij dat de dame bij de huisartsenpost me serieus nam!

Groetjes
Angel

Hoi Angel,

Wat ontzettend zielig voor je mannetje. Zoveel pijn is echt nog zo onterecht. Fijn dat je wel meteen naar de HP mocht komen. Ik begreep uit je verhaal dat de pijn al minder is, ik hoop dat het snel weer beter gaat met je ventje. Veel sterkte met hem

groetjes LInda

hoi hoi

wat naar zeg van je zoontje
lijkt me idd ook verschikkelijk als je hem zo'n moeite ziet doen en zo veel pijn ziet hebben en het plassen lukt niet.

gelukkig voelt hij zich al weer een stukje beter
hoop dat de antibiotica snel aanslaat en hij weer "fijn" kan plassen.

liefs en beterschap van moekje en Ryan

p.s. de uroloog van Ryan zei tegen ons over dat voorhuidje AFBLIJVEN.
gewoon zo wassen en niet aanzitten gaat vanzelf los zitten als ze ouder worden.
anders toch nog maar eens navragen op het cb ofzo , ook die zeiden het tegen mij .

Wat zielig voor je mannetje zeg.... Hopelijk is het nu snel weer helemaal beter na de medicijnen.

groetjes Maris

Hoi Dames,

Bedankt voor jullie reacties!! Hij heeft 13 uur geslapen vannacht en z'n plassertje is al minder dik en rood! Dus de antobiotica slaat aan, hij is minder hangerig en lult alweer de oren van mijn kop af. Hij plast ook weer behoorlijk goed! Dikke plas luiers, dus daar ben ik alleen maar blij mee!

Dat van z'n voorhuidje zei de arts gisteren ook al, gewoon van afblijven, zij heeft even gekeken of hij misschien los zat, maar nee hoor, muurvast! Het zit wel in de familie dat hij helemaal niet los komt namelijk, z'n opa is besneden, dus moet het gewoon even in de gaten houden!

In ieder geval gaat het nu beter, en hoop ik dat hij van de week gewoon weer een normaal plassertje heeft. En dat hij het niet weer krijgt!

Groetjes
Angel

Agossie, echt zielig!!

Mijn zoontje moet hoogstwaarschijnlijk ook besneden worden. Mijn man is ook besneden.

Terug
Bovenaan