hey, even antwoord op je vraag bij mijn topic over rijstebloem: mijn kleine meid 14 weken, drinkt dus inmiddels sinds vrijdag 4 voedingen inplaats van 5 zijn erachter gekomen dat het voor haar prettiger was omdat ze nu veel meer rust heeft, wij zelf denken dat ze meer de tijd heeft om de voedingen te verwerken omdat ze net als nooya ook om de 3 a 4 uur voeding kreeg maar ik moest haar vaak wakker maken voor de laatste 2 voedingen. sinds gisteren ook voor het eerst fruithapje gehad!! ik weet het het is vroeg maar ze was er voor mijn gevoel toch aan toe en idd geen krampjes of vieze gezichten een super vrolijk meisje tegenover me in de wipstoel die haar hapje maar wat graag wou hebben ook vandaag ging het weer goed zonder krampen etc. misschien drinkt nooya zo onregelmatig omdat ze net als mijn meid te weinig tijd heeft om te verwerken?? alys drinkt wel op redelijk vaste tijden op dit moment is haar schema
8 uur 200 cc
10.30 fruithapje ( 3 hapjes )
13.00 200cc
18.00 200cc
22.00 200cc
las dat nooya 6 voedingen krijgt is dit misschien niet een beetje teveel voor d'r?? anders zou je een keer 5 voedingen moeten proberen met iets meer voeding?? misschien dat helpt voor nooya haar vaste tijden? of had je dat al geprobeerd.
hoop dat er iets tussen zit wat je kan proberen en anders wil ik je veel succes wensen..
heb je nooya trouwens met de introductie van rijstebloem eerst overdag gegeven of gewoon 's avonds??
liefs....
8 uur 200 cc
10.30 fruithapje ( 3 hapjes )
13.00 200cc
18.00 200cc
22.00 200cc
las dat nooya 6 voedingen krijgt is dit misschien niet een beetje teveel voor d'r?? anders zou je een keer 5 voedingen moeten proberen met iets meer voeding?? misschien dat helpt voor nooya haar vaste tijden? of had je dat al geprobeerd.
hoop dat er iets tussen zit wat je kan proberen en anders wil ik je veel succes wensen..
heb je nooya trouwens met de introductie van rijstebloem eerst overdag gegeven of gewoon 's avonds??
liefs....