M_M....

Dag lieve M_M,

Nou ik hoop niet dat ik de aanstichter ben van dit alles... wat balen zeg! ik had nog zo een goede hoop voor je! maar we krabbelen wel weer overeind en gaan voor de volgende ronde.. maar wel gek dat ook jij een week te vroeg ongesteld bent geworden!!! dit is echt heeel raar!!! ik dacht ook altijd 14 dagen na je eisprong maar wij vallen buiten het stramien denk ik haha
Gaat het verder goed met je?
Wij zouden eigenlijk vandaag weer met de Puregon moeten beginnen maar we hadden geen recept van de gyn en nu gaan we morgen maar beginnen. wel een dag te laat maar dat zeg ik maar niet want ik wil deze maand ook graag een kansje maken..Nou misschien kan ik een shotje halen bij mijn schoonzus haha bedenk ik mij nu want die is ook weer begonnen met de prikken.. haha wat een giller he alle meiden in mijn familie zitten aan de naalden en spuiten.. hihi

Nou ik hoop dat je een fijne avond hebt ondanks deze teleurstellende gebeurtenis maar ik duim voor ons beiden dat het de volgende keer raak mag zijn..we gaan er weer voor!!!!!!!

Hou je taai he?

Liefs Haag

Hey Haag,

Ik lees net je berichtje en dat had ik nou net even nodig...ik was er vanmorgen en gister toch wel behoorlijk verdrietig van, ik begon ook te twijfelen of ik wel zou doorgaan, maar dat denk je dan op dat moment en dan lees ik al die verhalen van de meiden hier en dan ben je toch niet alleen. Ik ga morgen bellen met mijn arts en horen dan wel hoe of wat.

Ik wens je alle succes van de wereld deze maand en prik er maar lekker op los  deze maand, ga ik ook doen!

Ik voel me al 1000x beter!

Groetjes!

Terug
Bovenaan