ma. 17 dec. ingeleid !!!!

A

Anoniem

Guest
YES !!!!
Vandaag eindelijk met een afspraak het ziekenhuis verlaten. A.s. maandag moet ik me om 07.30 melden en gaan ze de bevalling inleiden.
SPANNEND !!!!!!!!!!! Tis grappig dat ik ook op de 17e (sept.'04) werd ingeleid voor onze eerste en hij werd de 18e geboren. Ik ben benieuwd of ik het dit keer voor elkaar krijg om het ook de 17e geboren te laten worden.
Ik ben erg blij en opgelucht dat ze me niet nog een week langer laten lopen, totdat ik 2 weken overtijd zou zijn, want dat is eigenlijk heel gebruikelijk hier, zolang er geen medische reden is om eerder in te grijpen. Maar gelukkig heb ik de gyn. kunnen overtuigen,.... (hihi)

Liefs, Annette

Heerlijk nieuws voor je!! Kun je dit weekend nog even alle puntjes op de I zetten en dan heerlijk je kraamweek in, hoop ik!
Mag je wel direct na de bevalling naar huis als alles goed is?   Hoe doen ze dat bij jullie?

Liefs Hilma.

Geweldig dat je nu duidelijkheid hebt!!! Nou inderdaad nog lekker de laatste dingetjes doen dit weekend en dan begint de grote klus!

Succes maandag en we horen het graag!

gr mama van MD

oooh dat is super spannend seg!!!

Ik zou zo zegge: veel succes en hopelijk tot gauw e meid!!
DOE DA GOE E !!!

Liefs,
van ons...

quote: moeder van de 5e reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-12-2007 19:07:16'));

Heerlijk nieuws voor je!! Kun je dit weekend nog even alle puntjes op de I zetten en dan heerlijk je kraamweek in, hoop ik!
Mag je wel direct na de bevalling naar huis als alles goed is?   Hoe doen ze dat bij jullie?

Liefs Hilma.

Hoi Hilma,

Goed nieuws, hé??? Ik ben er ook helemaal blij mee.
Het is hier de gewoonte dat je, na een bevalling (zonder complicaties) een dag of 3, 4 in het ziekenhuis blijf. In het geval van bijv. een keizersnede  kun je al snel een dag of 5 blijven.  Dit is gezien het feit er hier geen kraam(thuis)hulp bestaat, maar ook vinden ze het hier heel belangrijk  om die eerste dagen in alle rust kennis te maken met je baby en dat in alle rust de borstvoeding  goed op gang komt.  Ze zijn daarom ook wel redelijk streng op de bezoektijden, want tussen 13.00 en 15.00 uur is er écht niemand welkom op de afdeling.
Maar uiteindelijk bepaal je nog altijd zelf (mits alles natuurlijk goed gaat) hoelang je écht in het ziekenhuis wil  blijven.
Gelukkig zijn momenteel mijn schoonouders op bezoek en die blijven tot begin januari dus ik heb goede hulp en zal ik hopelijk snel naar huis kunnen.

Liefs, Annette

he Anette,

Wat fijn dat je een datum hebt.
Ik wens je veel succes maandag!!
En laat snel wat van je horen, want wij zijn natuurlijk reuze benieuwd.

Groetjes Sabine

Spannend! Fijn dat je eindelijk weet waar je aan toe bent.
Heel veel sterkte maandag, ik ga voor je duimen dat het heel snel en goed zal gaan!

Liefs,
Gyöngy

Terug
Bovenaan