maag darm infectie

Onze dochter Marissa (6,2 maand) dronk de laatste tijd heeeel weinig. Ik was al blij als ze meer dan 100cc dronk. Nu ben ik vanmorgen naar de huisarts geweest, omdat ik me toch wel zorgen maakte ook in verband met uitdrogen en nu blijkt ze waarschijnlijk een maagdarminfectie te hebben. We moeten nu kleine beetjes flesvoeding geven om de 2 uur zodat het maagje weer bij kan komen. En ze is  zooo zielig. Heel zielig jammeren na de fles.

Zijn er meer kindjes die dit hebben gehad? hoe lang duurt het voor het over is? En mogen ze eigenlijk wel een fruithapje hebben?

Wat zielig, wens je heel veel beterschap!!!
Kan me voorstellen dat en fruithapje nu teveel is voor haar lijfje, zou het even bij arts navragen.
Succes met je meisje!
groetjes Danielle.

O gossie.....maar begon ze ook te krijssen tijdens de fles enzow of had ze dan nergens last van, en heeft ze ook diarree of moet ze  overgeven??

Nou veel beterschap met de kleine hoor.....

Knuff van Denise

Pff sinds gisteren is ze ook nog eens aan de diarree. Net de dokter maar weer gebeld, maar die zitten in werkoverleg . Straks nog maar eens proberen.
Ze krijst niet bij de fles, ze slaat er naar met haar arm en doet haar mond potdicht. Ze wil gewoon niet. Mijn man zei toen ze nog wat jonger was, hou er maar rekening mee dat ze alles krijgt wat je maar kan krijgen, nou het gaat volgens mij beetje uitkomen. ,Al een paar keer flink verkouden geweest, heupluxatie, en nu dit weer en ze is pas 6 maandjes.En daarbij heeft ze omdat ze 5,5 week te vroeg geboren was ook nog eens in de couveuse gelegen. Het zit haar niet mee. We hebben het ziekenhuis al vaker gezien dan ik in heel mijn leven. Maar goed hopen dat het snel over is, volgend weekend gaan we voor het eerst naar een bungalowtje in limburg, lekker zwemmen, ze is gek op water. Kijk er al naar uit.

Terug
Bovenaan