Maag/darm klachten??

A

Anoniem

Guest
Nog even iets, ik ben dus bijna een week over tijd maar heb helaas nog geen echt positieve test gehad.

Nu vroeg ik me af: behalve de vele afscheiding, te-veel-gegeten-gevoel 's avonds, rugpijn, soms het idee dat ik ontzettend nodig moet plassen maar komen er maar een paar druppels uit, wegblijvende duivels, etc...

...heb ik sinds een paar dagen echt ontzettend pijn in maag/darmen, vaker boeren, winden, 2x of 3x per dag ontlasting -voor mijn idee best vaak-  (sorry niet zo smakelijk). Weet iemand of dat ook een "zwangerschapskwaal" kan zijn? Nu zijn mijn maag/darmen wel een "zwakke plek" en kan het dus ook met zenuwen te maken hebben, maar dit doet echt  ontzettend pijn!!

Ben benieuwd naar jullie reacties!

Groetjes Olivia

hoi hoi,

ik weet niet of dit te maken kan hebben met een evt. zwangerschap.
maar ik heb hier zelf ook last van. terwijl ik ook al meer dan een week overtijd ben.( als ik uit ga van een cyclus van 33 dagen). helemaal geen voortekens van de red.devils.
dit had ik anderhalve week geleden wel. maar ze zijn er nog steeds niet. ook heb ik al twee testen gedaan.maar beide negatief. nu wacht ik sowiezo nog tot woensdag met testen. ik wil me er nu niet zo druk om maken deze dagen...
dus ik herken je verhaal! alvast een goed uit einde... en een vruchtbaar 2007!!!

gr.dd

hoi dagdromertje,
nou dan zitten we in het zelfde schuitje. gezellig..
ook al een week over tijd en geen voortekens van de devils maar ook negatieve testen, vanmorgen nog... ik wil dinsdag of als ik het geduld heb woensdag weer testen..
jij ook de allerbeste wensen voor 2007!!
dat al je wensen mogen uitkomen!
groetjes olivia

Terug
Bovenaan