Maag en darmklachten

Ik heb normaal nooit last van mijn maag, maar nu dus wel. Ook is mijn buik aan het eind van de dag 3 keer zo 'dik', en kan ik maar moeilijk naar de wc daarvoor...

Meer mensen last van?

Die maagpijn is geen pretje. Zal wel weer door hormonen komen, want met 8 weken zwangerschap is het niet mogelijk dat mijn baarmoeder tegen mijn maag zit, haha.

Hahahaha heel herkenbaar hoor! Je darmen worden luier en ik had vandaag ook voor het eerst last van me maag.. En nee, dat is echt geen pretje!! Bij mij was het over toen ik gegeten had.. Misschien een idee?

Voor mijn zwangerschap dagelijks naar toilet voor ontlasting nu als ik geluk heb 1keer in de 2 dagen... Merk inderdaad dat mijn darmen lekker lui aan het worden zijn. Maar echt maagpijn heb ik (nog) niet

Hier nog een (nu 9w1d)! Heb er soms zelfs bloedverlies door...vorige week grote paniek door bloedverlies, maar in en om baarmoeder niets vreemds te zien, toen bekeek ze mijn darmen en ze zei, hmmmm die doen compleet niets!

Moest heeeeeel veeel drinken en inmiddels gebruik in ColonClean, zijn natuurlijke vezels die geen krampen geven, maar wel je ontlasting dunner maakt en je darmen meer laten werken...mag je gewoon gebruiken tijdens zwangerschap.

Ik heb de hele dag een ontzettend opgeblazen buik EN maag! En vooral 's avonds na t eten doet dat gewoon pijn, zooooo zwelt dat op. Eet al kleine beetjes elke keer, maar ja t blijft zo...Ook na t eten krampen in mijn maag..

T komt inderdaad door de Progesteron, die zorgt ervoor dat alles weker wordt en t straks makkelijker verschoven kan worden...haha t hoort er dus gewoon bij! Maar als ik eerlijk ben heb ik liever dit dan enorme misselijkheid!

gr Yosha

Ik heb vooral last gehad van stille darmen. Wat helpt is roosvicee oploslimonade omdat daar vezels inzitten. En s ochtends op een lege maag ontbijtkoek en/of banaan.

Ook eet ik per dag twee keer een liga fruitkick(ook heel veel vezels) zo blijft het wel lekker doorgaan moet ik zeggen. Dus misschien helpt dat.

Terug
Bovenaan