Maagkklachten

Hallo Allemaal,

Ik ben 16wkn zwager en sinds maandag, steeds maagpijn. Heeft iemand hier ervaring mee. Bij mijn vorige zwangerschap (heb een zoontje van bijna 4jr), had ik hier geen last van.

Als ik iets gegeten heb gaat het meestal wel over, maar daar komt het weer. Erg vervelend.

Groetjes Maya
 
Hoi Maya,
Is het maagpijn of maagzuur. Wat als het maagzuur is, kun je het beste kleine hoeveelheden eten. Vanillevla eten helpt erg goed, en anders bij de apotheek Antagel of Rennie halen. Maar als het echt maagpijn is zou ik ff contact opnemen met de VK of HA.
Succes Tanja
 
Bij de appotheek kan je antagel halen deze word door veel zwangere vrouwen gebruikt. Ik gebruik het al een geruime tijd en moet zeggen dat ik er heeeel blij mee ben want het is vreselijk die maagzuur. Als je echt problemen met je maag hebt moet je bij de huisarts zijn. Ik heb daarvoor medicijnen gehad en vervolgens antagel.
Succes
 
Hallo Maya,

Ik ben op dit moment 18,5 week en ik heb nu ongeveer 2 weken last van maagzuur. Toen ik dit aan mijn verloskundeige vertelde, raadde ze me aan om inderdaad net als Tanja zegt vanillevla te eten. Ook een pepermuntje kan weleens helpen. En niet te gekruid eten.

Groetjes Linda
 
Terug
Bovenaan