maagkramp

gister een feestje van mijn neefje
mee ge eten gewoon friet
s'vons wat maagzuur maar dat heb ik nu toch wel vaker maar toen ik naar bed ging kreeg ik heele ergen maagkramp die door trok in mijn borsten nick helpten eerst maar gedoest,rechter op ligen,lopen werkten een beitje verlichtent maar ook niet echt ben toen maar recht op op de bank gaan zitten met benen gestrekt naar een half uur was het over en kon ik weer naar bed
heeft iemand van jullie hier ook last van ?
graag wat tips
groetjes

ja als ik buikpijn heb moet ik ook poepen
maar dit is echt anders lijkt wel naar pijn van een punksi ook zo heefige kramp
achja zal er wel bij horen he
groetjes

Maagzuur kan enorm branden en pijnlijk zijn dat je het in je borstkas voelt, dat is het vast geweest. Een rennie kan dan wel verlichting geven, ik heb ze altijd bij me... grote vrienden van me!

ik heb via de huisarts Maalox tabletten gekregen. Lijken veel op rennie. Achteraf blijk je ze ook bij kruidvat te kunnen kopen. Deze werken ook super. Ik heb ze gelukkig nu een stuk minder nodig.

het was geen maagzuur wat je normaal in de slokdarm voelt
echt een kramp in de maag
zo erg dat ik bijna de ziekenpost had gebeld
als ik het nog een keer heb ga ik wel meteen
was heel angst aanjagend
maar nu nergens geen last meer veder ook goed geslapen
groetjes

Heb ff ingebroken, kom van de maart-mamma's Ik denk dat het gewoon een reactie was op de vette hap die je hebt gegeten.. ik heb zo nu en dan ook erge krampen in mijn maag.. en vaak heb ik dan idd iets te vet gegeten...
gewoon ff oppassen wat je eet, en anders wegwerken met een glas melk. dat nutraliseert wel een beetje..

Liefs ann

Terug
Bovenaan