maagpijn door te laat eten

Hallo,

vanochtend had ik erg vroeg ontbeten. Na ongeveer 3 uur (nadat je maag leeg is) voelde ik me maag knorren en binnen 10 minuten had ik ontzettende maagpijn. Had zat ook achter me borsten, alsof er een band strak omheen werd getrokken. Ik was niet in de gelegenheid om meteen wat te eten. maar na 20 minuten wel. Toen ik een appel en een koekje ophad werd het nog niet minder. dit duurde een uur. 2 uur later kreeg ik weer dat knorrige gevoel en toen at ik binnen 10 minuten 2 broodjes want ik voelde de maagpijn opkomen. Die verdween daarna gelukkig snel weer. En toen ik thuis kwam en nog wat meer had gegeten, had ik nergens last meer van.

Vond ik wel vaag. Heb er normaal nooit last van als ik een beetje laat eet.
Maagpijn hoort toch bij zwangeren?
Herkent iemand dit?

Groetjes conny

maagpijn heb ik niet gehad met mijn eerste zwangerschap, wel heel erg
last van maagzuur.. heeeel erg vervelend.. vooral als je iets moet pakken van de grond ofzo... of snachts als je op bed ligt.. ik had altijd een fles Gaviscon bij me.. dat was het enige wat bij mij hielp...

maar echt maagpijn heb ik niet gehad...

groetjes kim, mama van tiango en 8wkn en 2dgn zwanger

Ik herken het ook niet............ik kan je helaas niet verder helpen.
Tijdens mijn vorige en ook bijdeze zwangerschap heb ik wel weer last van maagzuur!

En als ik iets te lang wacht met plassen dat ik een uur lang ontzettende buikpijn heb!

Hoi Conny!
Ook ik moet zeer regelmatig eten, want anders krijg ik ook maagpijn en last van duizelingen. Als je zorgt dat je altijd een tussendoortje bij je hebt is het wel te doen, gewoon vaak kleine beetjes eten!
Ilse

Terug
Bovenaan