Ik weet precies hoe je je voelt.. Heb er ook extreem last gehad. Ben nu 40 weken zwanger maar bij mij begon het toen ik 25 weken zwanger was.
Het werd bij mij steeds erger, in 1 weekend wist ik niet meer waar ik het zoeken moest en heb toen de huisartsen post gebeld, ik kon toen antagel krijgen op recept. Dit mag je elke 2 uur nemen (is een drankje). Dit werkte perfect!! Dit werkte precies 1 week, ik heb toen een afspraak gemaakt bij mijn huisarts, ik kreeg toen omeprazol 20mg 1x daags. Dit werkte wel wat langer (+/- 4 weken) en toen stopte de werking ook. Ik ben toen weer naar de huisarts gegaan en kreeg 40mg. Dit werkt tot de dag van vandaag nog steeds!! Ik neem het elke ochtend, als ik 1 keer oversla krijg ik weer klachten.
Misschien heb je er wat aan, ik zou niet te lang met maagklachten rond lopen, dan heb je weer meer kans op zweren. Daar zit je ook niet op te wachten.
Moet er wel bij zeggen dat ik voor mijn zwangerschap ook al gevoelige maag had, hier wist ik goed mee om te gaan door op mijn voeding te letten.
Succes!!!