Maagpijn na keizersnede

<p>Goedeavond!</p><p>vorige week ben ik bevallen van een gezond ventje dmv een keizersnede. Nu heb ik eigenlijk vanaf het moment dat ik terug ben iit het ziekenhuis, 1 week nu, minimaal 1 soms meerdere keren per dag last van ernstige maagpijn. Ik heb dan enorme pijn in mijn maag die uitstraalt naar mijn rug en daarbij wordt ik dan misselijk. Mijn kraamverzorgster zei dat ik dit in de gaten moest houden. Nu vraag ik mezelf toch af of dat iemand zich hier in herkent? Ook bij lichte inspanning speelt de maagpijn op. Ik eet vrij weinig omdat ik simpelweg geen honger heb en niks mij smaakt. Iemand ervaring hiermee??</p>

Hi,
Ik heb vorig jaar een keizersnede gehad en krijg er over een paar weken weer 1. Maar ik herken dit niet eerlijk gezegd.. Ik zou het even laten controleren. Werken je darmen wel weer prima? Kan zijn doordat alles weer op gang moet komen dat misschien samen hangt.. Succes!

Dankjewel voor je reactie! Mijn darmen werken verder prima... ik denk dat ik morgen toch maar even de ha bel.

succes over een paar weken met de keizersnede!

Terug
Bovenaan