maagpijn??!!

ik wil graag weten of jullie ook last hebben van maagpijn.   het is echt geen maagzuur maar een soort vage kramp in de maag.
het is ook niet na het eten ofzo maar het komt  erg wisselend.
maak me een beetje zorgen want ik had dat de vorige keer ook veel en toen heb ik een miskraam gehad....

gr sas

Hoi Sas,

Ik kan me heel goed voorstellen dat je je zorgen maakt omdat je eerder een miskraam hebt gehad. Dan is het in het begin van een volgende zwangerschap toch extra spannend.
Ik heb zelf een dochter van 3 jaar, en daarna heb ik ook een miskraam gehad met 11 weken. Bij deze zwangerschap (3e dus)  was ik ook erg onzeker in het begin (eigenlijk wel tot de 20e week!).
Ik heb ook erg veel last van maagpijn gehad deze zwangerschap. Voornamelijk in het begin tot en met de 25e week. Daarna heb ik wel nog last van brandend maagzuur gehad. Het kan echt geen kwaad, maar als je er teveel last van hebt zou ik het gewoon even navragen bij je verloskundige of huisarts. Misschien kun je er wel iets voor krijgen.

Heel veel succes!

groetjes Sanneke

Hai sas.
Kan me voorstellen dat je ongerust bent. Ik kan natuurlijk niet inschatten hoeveel pijn je hebt. Waar zit het precies? In je maagkuiltje?
Het kan niks zijn,  of toch wat maagzuur ( dat kan ook in je maagstreek zitten ) of misselijkheid. Ikzelf heb last van galstenen gehad. Heb je daar weleens aan gedacht. Of een ontsteking aan je maag. Daar kan je maagwandbeschermers voor krijgen. Iig zou ik als ik jou was even naar je huisarts gaan. Gewoon voor de zekerheid. Maagzuur of misselijkheid is wel normaal maar echt erge maagpijn lijkt me toch niet de bedoeling

Succes

Terug
Bovenaan