maagvirus / oorontsteking

Kian is nooit ziek! Eén keer eerder met p-kroep en toen kon ie ook meteen naar het ziekenhuis, maar verders heeft ie nooit wat.
Nu twee weken geleden oorontsteking. Toen was dat over had ie een maagvirus (wat volgens mij half nederland heeft, want ik hoor steeds mensen zeggen dat ze zo misselijk zijn en pijn in hun maag hebben). Zo zielig! 7x op 1 ochtend spugen. Alles wat ie at of dronk kwam er weer uit. Maar dat ging die middag al weer beter. En ondanks dat ie er nog als een breekbaar poppetje uit zag is ie niet meer ziek geweest.....tot gisteravond.
Hij ligt in z'n bedje en ik wil voor 'm gaan zingen, doet ie z'n handje voor z'n mond: "mamma, ... puge" . Ik denk, nee hij neemt me in de maling. Toen zei hij het nog een paar keer en kreeg ie waterige oogjes, dus ik hem gauw overeind zetten, handdoek erbij, en ja hoor, hij mikte netjes in de handdoek. Alleen hij bleef gaan, dus de handdoek stroomde meer dan over, en z'n hele bed zat onder. Ik verdenk 'm ervan dat ie zelfs z'n ontbijt heeft opgespaard voor deze gelegenheid. Jemig, wat veel! Dat past nooit in z'n maagje!
Maar goed, daarna is ie lief gaan slapen, en vanmorgen wilde hij gewoon weer eten. Wat zeg ik, "gewoon?", hij bleef eten! Iedere keer als ie wat op had wilde hij daarna nog een boterham. Ik vond dat uiteraard een beetje eng, maar hij heeft de schade van gister wel weer ingehaald vandaag. Ik hoop maar dat het vannacht goed gaat. Heb ook wat slechte nachten achter de rug, dus een nachtje doorslapen lijkt me heerlijk!

Liefs Nelleke

Ahhhh, dat arme mannetje......    Wat een zooi komt er dan uit he, pffff. Nou hopelijk voor jou en hem slapen jullie vannacht wel lekker door

(en hoeft papa z'n gezag niet meer te laten gelden hahaha)

Liefs en beterschap!
Susan

Haha, ik vind de foto echt geweldig!
wat een heerlijkheid om hem zo te zien,...als je dat smoeltje ziet

En als hij honger heeft, gewoon laten eten hoor...hij zal het nodig hebben.
wel heel vervelend als het er net zo hard weer uit komt, maar er blijft altijd wat achter...
Hoop dat de kleine man een beetje opknapt.

Het schijnt enorm te heersen...hoop dat het mijn huisje voorbij gaat...

Sterkte!
Pascal

Vannacht een redelijke nacht gehad. Hij heeft drie keer vijf minuten gehuild. Maar toen hij doorhad dat we niet kwamen hield ie weer op. Dus het was toch (deels) een opvoedkwestie. Hij heeft niet meer gespuugd, en eten doet ie als nooit tevoren, dus ik ben blij-gestemd! Weer op naar de 'geheel-doorslaap-nachten'!
Liefs Nelleke

Hoi,
Wat zielig zijn ze dan he! Ik ben ook al een aantal keer geschrokken van de hoeveelheid die er uit zo'n maagje kan komen..... Skip heeft de gewoonte om niet lekker te worden als we ergens zijn;( bv. midden in een winkel.... midden in de woonkamer van een verpleeghuis.... (daar was wel het voordeel dat het heel snel was opgeruimd, tja alles bij de hand natuurlijk, hoefde het niet eens zelf te doen).
Het enige wat ik toen deed is met grote ogen kijken naar de hoeveelheid die op de grond lag hahaha, beetje onsmakelijk verhaal wordt het nu. Ik stop er dus ook maar mee.
Beterschap, maar je schreef al dat hij al weer goed at.... gelukkig maar.
Groetjes, Noor

Terug
Bovenaan