Maagzuren

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!,

Ik ben Mariska en vraag me af of jullie ook zo'n last hebben van hele erge maagzuren??
Het begint echt irri te worden eerst was t alleen 's morgens maar nu heb ik t ook heel erg 's nachts!!
Weet dat t erbij hoort maar t is wel heel vervelend!! (Leuk he zwanger zijn hahaha)
Anyway ik heb al de nodige middeltjes uitgeprobeerd zoals:Maalox,Vloeibare Rennie"s,warme melk,droog brood etc etc....Zucht...
Wie heeft er nog een tip?

Liefs Maris

Hoi Maris,

Vervelend he? Nou ja, als het kindje weer begint te zakken wordt het weer beter....

Wat mij goed helpt is een drankje, Antagel. Ik kan het hier (Enschede) alleen krijgen bij de apotheek, maar misschien heeft een grote drogist het ook wel.

Wat voor 's nachts ook kan helpen is een kussen (of twee) onder je matras leggen zodat je hoofdeinde wat omhoog komt.

Succes!

Groetjes Lilian

Ik zou ook zeggen je kussen wat rechterop zetten ennnn..... VANILLEVLA! Zodra je het voelt opkomen, even een happie nemen en dan doet het geen pijn meer! Ik heb er nu ook alweer last van (18 wk)... M'n kussen gaat ook omhoog en ga ook vla inslaan.
Rennies hielpen op het laatst ook bij mij, maar het is zo tijdelijk...

Oja, verder kun je het ook krijgen door vet eten!

Groetjes, Mimi

Cola hielp mij wel goed, maar op het eind hielp helemaal niets meer, kreeg ik zelfs maaggzuur bij een slokje water. Ik zie er nu alweer tegenop

Andere middeltjes die kunnen helpen:
vanillevla,
havermoutvlokken
hazelnoten

succes en sterkte!
gr.
Klarie
9wkn

Ik heb ook al vanaf 16 weken enorm veel last van het maagzuur...
In de 32e week is het zo erg geworden dat mijn slokdarm erdoor is beschadigd.
In overleg met de verloskundige ben ik toen begonnen gaviscondrank direct na de maaltijd en voor het slapen gaan. Daarnaast gebruik ik regla ph drank op momenten dat het zuur toch weer opkomt.
Ik moet zeggen dat het erg goed helpt, mijn klachten zijn met zeker de helft afgenomen en ik functioneer zo weer een stuk beter.
Succes ermee

dit is de derde keer dat ik probeer een berichtje te schrijven!
anders laat ik het zitten hoor!

Hoi,

in het kort: antagel helpt goed, ander niet meer. kussen onder matras ook goed. kleine maaltijden ook wel in het begin. verder rooibos thee gaat beter dab gewone thee.

soory staat er niet netjes maar goed, is wel duidelijk hoop ik
veel succes!

grt. suuz 26,6 weken

he he, driemaals scheeprecht! soory dat het zo kortaf is hoor maar die keer iets schrijven is niet leuk meer!

grt suuz

Terug
Bovenaan