<p>Toen mijn kindje ongeveer 2 weken oud was zat ik al bij de kinderarts ivm reflux. Voeding indikken met pitmeel werd er gezegd. Dit doe ik nog steeds en dit doet enigszins zijn werk, maar ik vermoed toch maagzuur klachten bij mijn baby, </p><ul class="”ul1″"><li class="”li1″"><span class="”s2″">veel wegslikken</span><li class="”li1″"><span class="”s2″">Spugen bij wakker worden</span><li class="”li1″"><span class="”s2″">Hoofd naar achteren trekken </span><li class="”li1″"><span class="”s2″">Alleen recht op anders huilen (savonds) </span><li class="”li1″"><span class="”s2″">Hoesten </span><li class="”li1″"><span class="”s2″">Huilend wakker worden </span>hazeslaapjes max 30 minonrustig slapen en constant wakker worden huilen tijdens de fles maar wel blijven aanhappen<li class="”li1″">Ik ga hier morgen voor de tweede keer mee naar de huisarts in de hoop dat ze me deze keer wat serieuzer nemen, herkent iemand deze klachten bij jullie kindje en wat hebben ze bij jullie gedaan? Ik heb wel eens begrepen dat er voor baby’s wel maagzuurremmers zijn die voorgeschreven kunnen word . dankjewel ?