Maagzuur en 38,5 zwanger

<p>Pff wat een ellende.. De hele zwangerschap kamp ik al met maagzuur maar nu de laatste week helpt niks meer.. </p><p>Vannacht is mijn man naar de dienst-apotheek gereden en heeft hier omeprazol gehaald.. Ik heb 1,5 kunnen slapen maar nu is het weer net zo erg als daarvoor.. Weet iemand of ik nu nog gewoon rennie’s mag nemen naast de omeprazol? Ik word er zo moedeloos van.. </p><p>Voor de rest mag ik niet klagen, heb een prima zwangerschap, maar dit... </p><p>alvast bedankt voor je reactie! </p>

Ik heb sinds maandag omeprazol. 
De eerste avond had ik ook nog een rennie genomen, maar na de tweede pil merkte ik pas verschil. En geloof me! Ik heb er echt helemaal geen last meer van. Zo’n verademing. Hoeveel moet je slikken?

Steph: niet helemaal mee eens. Bij mij kan de baby echt niet verder indalen volgens de verloskundigen. Gewoon de pech van een klein bovenlichaam en een boven gemiddelde baby. Oeps haha!

Ik heb ook walgelijk veel last van maagzuur. Echt vreselijk. Het enige wat bij mij helpt is omeprazol innemen met warme melk. En de warme melk in kleine slokjes nemen en rechtop slapen. Heel veel sterkte, je bent er bijna

Heb je de huisarts hier al over gebeld? Ik kreeg direct Rantidine. 2x per dag innemen en echt nergens meer last van. Naast die medicatie mag je geen Rennies nemen, maar dat heb je ook echt niet nodig!
Verder schijnt vanillevla te helpen maar dat heb je vast al geprobeerd. 

Hee, dank jullie wel dames!
Onze baby neemt de hele lengte van mijn buik in beslag, geen grote baby, maar gewoon lekker languit liggen! De baby kan overigens niet meer verder indalen, ligt helemaal diep en vast.. Dus die hoop heb ik opgegeven.. 
Ik heb vanmorgen om 6.30 toch ook nog maar rennie’s gepakt, ik wist niet of het mocht maar ik kon alleen maar huilen.. 
Ik mag 2 omeprazol tegelijk innemen, van 20. Hopelijk gaat het vanaf vandaag werken.. 
Vanillevla, rechtop slapen, ik heb het al allemaal geprobeerd.. ? 

Hoever zijn jullie in de zwangerschap? 

Terug
Bovenaan