Maagzuur help

Help ik heb verschrikkelijk last van maagzuur en heb er vannacht ook niet van geslapen en de laatste 3 nachten waren al een ramp. Heeft iemand goede tips tegen maagzuur een Rennie helpt niet en slokjes water nemen ook niet

Groetjes

Joyce

hoi joyce,

ik heb hier het meeste mee te kampen gehad volgens mij ik heb bij de apotheek Gastilox suspensie gehad.

dit brengt een beschermlaagje om je slokdarm en maagwand heen het kost €9.90 maar het is de moeite waard!!!

groetjes kelly

oei ja dat is ook zo

daar had ik ook altijd erg last van voral in t latst van de zwangerschappen

tot nu toe gaat t nog knap gelukkig....maar bij mij hielpen rennies altijd wel...ze lagen ook standaard op mijn nacht kastje

verder schijnt er via de huiarts een of ander melkerig drankje te zijn wat goed helpt.....

gewoon ff de huisarts bellen!

sterkte...want t is niet prettig!!

Hoi ik heb vorige keer bij de apotheek antigel gehad ofzo. Is een wit drankje wat naar menthol smaakt. Is maar een paar euro en help goed.

Wat ook kan helpen is je hoofdeind naar boven zetten, of een dikke kussen onder je hoofd/bovenlichaam zodat je naar boven ligt.

Ik weet niet of je wel warme anijs met melk lust, maar dat help ook goed.

breek even in van het juli forum. ik neem gaviscon, dit kun je bij de drogist kopen. moet je wel de vloeibare nemen, die pilletjes mag je niet hebben volgens mij. het is niet kei lekker, maar legt een laagje om je keel enz. je kunt ook een paar hapjes vanille vla pakken. helpt ook wel.
succes groetjes marijke

Bedankt allemaal. Heb net de verloskundige gebeld en die adviseert Maalox dus dat ga ik even proberen en ga vanille vla halen.

Loena ik lig al express op een dik kussen omdat ik dan normaal veel beter slaap behalve de afgelopen nachten (al vanaf zondag). Ik lustte wel warme welk met anijs maar nu tijdens me zwangerschap krijg ik het niet meer weg heerlijk die hormonen haha

Terug
Bovenaan