Maagzuur + moeilijk om een leuke naam te vinden

26 wkn zwanger en ontzettend last van maagzuur zo langzamerhand weet ik precies wat ik wel en niet kan eten en drinken.... het avond eten smaakt me ook niet echt ik verlang er naar om weer es een keer te genieten van mijn eten. Ook nog steeds geen naam kunnen vinden voor ons tweede kindje (jongen/meisje) het moet namelijk wel een beetje passen bij de naam van ons eerste kindje "Ruben".
Vind het zo moeilijk...... vind ik een naam mooi vind mijn man het niet mooi en andersom net zo....
We hebben nog niet eens een lijstje met namen gemaakt. Die van Ruben hadden we al snel bedacht...........!!!! Iemand ideeën!!!!!!

Als je erg veel last hebt van maagzuur, kun je er medicijnen voor krijgen. Ik kreeg het met rennies, antagel, en andere middeltjes niet weg. Een zure appel hielp nog het beste. Ik heb nu van de gyn medicijnen gekregen en dat werkt tenminste goed.

Ook wij worstelen met de naam. Wat ik leuk vind, wil mijn man niet en andersom. Maar dat hadden we met de oudste ook. En daar is met 32 weken de beslissing uiteindelijk gevallen.

ja heb ook wel last van maagzuur, ik gooi er meestal een groot glas melk tegenaan.

lastig he die namen. wij hebben er vorige week een ochtend voor gezeten en zijn het gelukkig eens geworden. kijk eens op zeevannamen.nl, staan een heeeeeele hoop namen op!

Ik heb ook last van maagzuur, vooral na italiaans eten. Mijn VK raadde aan om niet te gekruid te eten, goed te kauwen, melkproducten na het avondeten.. Vandaag toch maar even langs de kruidvat geweest voor medicijnen..

Voor namen vonden wij vooral de meisjesnaam lastig, de jongensnaam heb ik al jaren in mijn hoofd. Ik heb op internet gekeken en de mooiste namen opgeschreven en mijn vriend laten strepen wat hij niet mooi vond. Nu wordt het gelukkig een jongen, dus toch de jongensnaam, daar zijn we echt 100% zeker van.

Terug
Bovenaan