maagzuur+testen?

A

Anoniem

Guest
Hoort maagzuur ook bij een van de kwalen. Ik ben benieuwd ik ga dit weekend maar eens testen. Spannend.

veel liefs wies

Hoi,

helpt het je als ik je vertel dat ik 9 maanden last gehad heb van maagzuur? Echt een drama. De hele dag kauwgom kauwen en 3 keer op een dag een slok Antagel. Afschuwelijk. Ik heb verder enorm genoten van mijn zwangerschap hoor, had verder nergens last van. Maar oooooooh dat maagzuur.

Wat ik dus maar even zeggen wil: je kunt zwanger zijn als je last hebt van maagzuur. (maar het hoeft natuurlijk niet.)

Hoop natuurlijk wel voor je dat je zwanger bent! Laat het nog even weten.

Groetjes,

Ingrid

Hai,

Maagzuur is vaak een klacht bij een zwangerschap, maar meestal wel pas als je wat langer zwanger bent. Maar het kan best zo zijn dat jij er gelijk heel veel last van hebt!
Ik was zwanger van een tweeling en tot op het moment dat ik weeenopwekkers kreeg wist ik niet wat brandend maagzuur was. Ik had er nog nooit last van gehad!
Ik hoop voor je dat het voor jou een zwangerschapssymptoom is en dat je zwanger bent!

Als je zin hebt kun je ook eens komen kijken op ons Wondertjes forum; www.onze-wondertjes.tk
Daar vind je veel info over het zwanger worden en zijn. Ook is er veel ruimte voor het plaatsen van foto's (bv echofoto's etc) en kun je gewoon lekker kletsen.

Kom gerust eens kijken,

Groetjes Miri

Hmm link werkt niet goed. www.onze-wondertjes.tk
Of typ wondertjes in op google.

Misschien tot daar!

Terug
Bovenaan