Maagzuur

Hoi Dames,

Ik heb even een vraagje. Ik heb enorme last van maagzuur, nu is het sinds een paar dagen zo erg dat ik er continu van moet overgeven.. Ik hou dus echt niks binnen.

Nu dacht ik dat ik voor vanavond misschien wat rijst met kip kan maken? Maar wat voor saus erbij? Droge kip met rijst is namelijk niet erg lekker he..

Nog 3 weken te gaan *zucht*

Liefs,
Dani

Sorry ik ben niet al te culinair aangelegd.

Ik herken wel het maagzuur probleen,  ik ben nu 30 weken zwanger en ook ontzettende last van maagzuur. Ik hoef maar te gaan liggen en het komt omhoog. Ik heb er nog niet van overgegeven maar het scheelde niet veel.
Rennies zijn mijn beste vrienden op dit moment!!

Sterkte ermee en ook met je kip.

Over saus kan ik je geen advies geven maar Rennies waren mijn beste vrienden in de laatste 3 á 4 weken. Ik begon met 1 per dag en tegen het eind waren het er 2 per keer en dan zo’n 4x per dag ongeveer. Ik had vooral ‘s nachts last als ik wilde gaan slapen. 
Overleg het anders met je vk, maar in principe zou je die ook mogen gebruiken en wie weet heb je er baat bij. 3 weken lang maagzuur is geen pretje. 
Succes!!

Misschien moet je er niet echt aan denken’ maar ei’ vlees en vis bevatten B6 dan neemt de misselijkheid ook af’ alleen het idee word ik al misselijk van dus eet met tegenzin een gekookt ei’ maar snel daarna neemt de misselijkheid al af. Gemberthee is ook een goede optie’ of pepermuntjes placebo effect van de rennie’ maar dan is er geen maximum dosis.

Terug
Bovenaan