Maagzuur

<p style="text-align: right;">Dag dames, </p><p>Zoals zoveel zwangere heb ik ik onwijs last van maagzuur.</p><p>Ellende is alleen dat ik nierstenen heb gekregen, vermoedelijk door het gebruik van rennies.</p><p>Heel veel maagzuurremmers vallen dan af. </p><p>Heeft iemand nog een goede tip om toch met ie vervelende maagzuur af te rekenen?? </p>

Als ik er savonds op de bank al veel last van hebt neem ik wel eens vla voor het slapen gaan. Helpt ene keer beter dan de andere keer.

Ik nam toen ik er net last van had een hapje vanille vla voor het slapen maar op een gegeven moment werd het zo erg dat ik rechtop moest slapen, nu heb ik iets van de huisarts gekregen, helpt echt top geen last meer en kan weer heerlijk slapen zonder maagzuur :) dus als het echt niet meer gaat zou ik gewoon de huisarts bellen :)

Ik nam toen ik er net last van had een hapje vanille vla voor het slapen maar op een gegeven moment werd het zo erg dat ik rechtop moest slapen, nu heb ik iets van de huisarts gekregen, helpt echt top geen last meer en kan weer heerlijk slapen zonder maagzuur :) dus als het echt niet meer gaat zou ik gewoon de huisarts bellen :)

Terug
Bovenaan