Maagzuur?

<p>hallo dames</p><p>Ik ben 27 weken zwanger. Mijn vraag is hebben jullie ook last van maagzuur?. Eten is zo lekker en af en toe een glas ranja drinken. Na paar minuten wat krijg je maagzuur. Hebben jullie tips. Ik drink melk of water tegen maagzuur dat helpt wel even maar daarna komt het weer. ?</p><p> </p>

Je mag tijdens de zwangerschap gewoon Rennies gebruiken. Bij mij helpt dat afdoende maar als je iets sterkers nodig hebt kan de huisarts dat voorschrijven. Verder proberen even rechtop te blijven zitten en niet direct gaan liggen na het eten. Bij mij helpt het ook om op links te liggen. Oh en niet te pittig eten!

Ik heb hier inderdaad ook last van! 26weken zwanger. Het is dan neg of gaat het klepje van mijn maag niet goed dicht. Geen misselijkheid of dergelijk, wel het maagzuur en dat brandt! 
Ik heb ergens gelezen dat vanille vla miet helpen, ga ik straks kopen en proberen! 

Hier inmiddels een echte maagzuur klant? tot spugen aan toe. Wat mij in het begin hielp was Rennies, antagel en vanillevla en gember(thee). 
Maar toen het echt niet meer te doen was en ik er ook van aan het spugen ging ben ik naar omeprazol over gegaan. Eerst via de drogist en inmiddels op recept door de ophoging. 
Verder qua eten vermijd ik vet en zuur. Chocola en patat waren echt quilty pleasures hier, maar dat leer je wel gauw af na een slokdarm die in de fik staat en 's nachts spugen. 
Het 'leuke' aan maagzuur is dat het in verband staat met een baby met veel haar. Ik weet niet of dat voor iedereen opgaat, maar bij ons meisje is echt al een flinke pruik op de echo te zien ? 
Oh ja en hoger slapen met meerdere kussens kan ook iets verlichting geven

Succes!

Ik heb onwijs veel gehad aan de omeprazol capsulles van de huisarts. 
Dit is helemaal veilig en helpt echt als een wonder. Werkt na 12 uur en dat is echt een verandeming. 
water kan het juist versterken. 
Rennie duo werkt ook, maar is tijdelijk. Omeprazol werkt een dag en nacht..

Ik heb het ook heel erg, inderdaad ook met spugen aan toe. Wat mij helpt is voordat ik naar bed ga een beetje warme melk drinken en een omeprazol nemen. En niet te plat liggen.
Ik kan alleen maar redelijk flauw eten eten. Want als het te gekruid is, reken maar dat ik een nachtje in de badkamer doorbreng

Terug
Bovenaan