maagzuur

Ik heb veel last van maagzuur. Het lijkt wel of het elke dag erger wordt. Het enige wat tijdelijk helpt bij mij is spa rood dan zakt het even. Dus overal waar ik ga en sta is spa rood dichtbij. . Zijn er nog meer die hier last van hebben.En wat doen jullie er tegen. Soms is het zo erg dat ik gewoon niet van kan eten. Nou dat was het eigenlijk dit wilde ik gewoon even kwijt.

Groetjes allemaal
 
Wat je ook nog kan proberen is vanilievla of melk , helpt bij mij goed.
En niks eten wat jetegenstaat, dat komt er net zo vrolijk weer uit!
Succes, carlijn 29wkn en 5dgn
 
Hoi Wendy,

Maagzuur, bah hou op. Ik heb daar ook nogal last van gehad bij mijn vorige zwangerschap. Onze dochter bleef behoorlijk hoog zitten, dus het was om de haverklap raak. Ik heb van alles geprobeerd. Maagzuurremmende tabletten van diverse merken, maar niks hielp afdoende. Dus ben ik overgestapt op chocolademelk. Gewoon een paar slokjes iedere keer als ik er last van had. Mij hielp dat wel. Misschien heb je er wat aan.

Anita
 
hoi Wendy,

Ik wil je niet gek maken, maar door de koolzuur in de spa rood, kan je
het ook terug krijgen hoor. Je kan denk ik beter op wat meer
verschillende tijden van de dag kleinere porties eten dan drie keer op
een dag een complete maaltijd.

En in bed je kussen iets hoger leggen dan blijft het maagzuur wat meer in je maag.

Rennies mag je trouwens ook hebben hoor.

succes ermee en liefs hoor Hester  

 
Vervelend hé dat brandend maagzuur!
Ik had er bij mijn eerste zws ook zon last van. Bij deze leek het eerst wel mee te vallen, maar sinds een week of twee is het bij mij ook heftig komen opzetten. Het maakt niet uit wat ik (niet)  eet of drink en of ik kleine beetjes eet, het zuur is 's avonds zo erg dat ik er misselijk van word.
Je moet wel uitkijken met middeltjes ertegen, zoals Rennie enz. dit schijnt nl schadelijke stoffen te bevatten en wordt dus ook afgeraden in de zws. Wat ook wel helpt is Antagel, een soort vloeibare Rennie zeg maar, en dit mag je wel gewoon gebruiken tijdens je zws. Dit gebruik ik dus ook, het is geen wondermiddel, maar kan flinke verlichting geven en ondertussen verslindt ik Wilheminaperpermuntjes, want die geven (bij mij tenminste) ook wel wat verlichting.
Heel veel sterkte ermee!
 
Melk drinken helpt bij mij erg goed! Als ik er last van heb drink ik een klein glaasje, dan is het over. Maar het is zeker vervelend en bij mij wordt het ook alleen maar erger!   Ik kan bijvoorbeeld  geen producten eten waar rozijnen in zitten, dan krijg ik al last.
 
hoi dames

ik lees net dat loet zegt dat rennies schadelijk zouden zijn nou ik heb ze in mijn vorige 2 zwangerschappen ook geslikt en nu met mijn derde ook weer de vk raad het zelfs aan als het te erg word dus schadelijk is het zeker niet
groetjes patries
 
he hallo, ik las net ook over de rennies. Julie willen niet weten hoeveel rennies ik de eerste zwangerschap heb gegeten!!!! En flessen antagel. De rennies at ik omdat het een beetje raar is om met een fles antagel achter de kassa te staan.
Groetjes Suzanne
 
Terug
Bovenaan