Maagzuur!!!!!!

Hoi meiden,

Ik de baby ingedaald heb je nog steeds zo'n last van maagzuur!!!!! Ik sta echt van mijn buik tot keel in de brand, eten en drinken zie ik gewoon tegenop en fruit is helemaal drama! Antagel helpt me niet meer dus als iemand nog tips heeft.....GRAAG!!!!

Groetjes,

Puk

jee wat vervelend....
Heb er wel een beetje last van, maar met vanillepudding, pepermuntjes en rennies is het nog goed te doen...
Maar die middeltjes zul je vast en zeker al lang geprobeerd hebben...

Sterkte meid... Want het is een heel vervelend kwaaltje!

Lfs mama Peet

Ik heb bij de apotheek kauwtabletten gehaald omdat de andere huis- tuin en keukendingen ook niet meer hielpen vorige week. Het heet regla en tot nu toe heb ik er niet meer dan 2 nodig gehad, en het hielp wel... Wie weet het proberen waard. Sterkte, het is niet fijn, he? Monika

Balen hè, Puk. Na het indalen was ik er een week helemaal vanaf, wat een opluchting. Kon weer gewoon in bed liggen zonder die nare pijn en zonder rekening te houden met linkerzij (autsj!) of rechterzij (oké, maar niet favoriet).
Nu is het gewoon weer terug! Ik merk wel dat bepaalde voedingsmiddelen het versterken: chocola, drop of andere zoete dingen verergeren het. (zuur) Fruit ook.Ik eet nu meestal als ontbijt fruit en dan gaat het wel. Verder de halve avond rennies...

Sterkte meid!
Liefs, Kaskes

en dat roze spul, gaviscon, helpt dat?
Of is dat hetzelfde als antagel.

Gelukkig heb ik er niet zoveel last van, alleen smorgens en dan eet ik indd ook fruit, helpt me goed.

Heel veel sterkte verder, want t is echt niet prettig!

Ik heb vandaag dat Gaviscon gekocht en meteen geprobeerd. GATVERDAMME!!!!! Vies spul joh. Ik was wel van het zuur af, maar die smaak (anijs) van dat drankje is bijna erger dan het zuur zelf. Het is heel dik en blijft ook een beetje in je mond hangen. Echt ronduit smerig.
Nu merk ik dat het zuur weer een beetje terugkomt, ik moet dus weer ff de neus dichtknijpen en een slokje nemen, maar ik haal morgen wat anders bij de apotheek. Als dit nog 2 weken zo doorgaat...

Loesje
(38 w precies)

Terug
Bovenaan