maagzuur

hallo

is er hier iemand die een goede tip heeft tegen maagzuur? overdag is het nog wel te doen maar zo gauw ik na bed ga is het mis moet er gewoon al bijna van overgeven dit heb ik nu al vanaf 20 weken en dan zeggen ze wanneer het gaat indalen is het over nou dus niet he ik wordt er gek van heb wel drankjes en dat soort dingen maar alles werkt maar heel even.

groetjes

Hoi Ukkepuk,
Bij mij helpen melk en gele vla goed. 's Avonds een beker warme melk met 2 of 3 anijs blokjes voor het slapen gaan, als ik 's nachts wakker word dan eet ik een bakje gele vla. Maar als ik het echt niet meer hou, dan neem ik gewoon een renny met anijs smaak, die mogen tijdens de zwnagerschap. Ennu, ook nog een paar nachten rechtop geslapen, = goed voor je maag, minder voor je nek....
Succes ermee!
groetjes Nanna

Diegenen die last hebben van maagzuur en waarbij het over is als de kleine is ingedaald mogen zich zeer gelukkig prijzen. Bij mij is dat ook niet het geval.

Hier inderdaad ook vanillevla, melk en rennies. Verder heb ik mijn bed aan het hoofdeinde nu ongeveer 15 cm omhoog gezet sinds een week. Ik heb geen rennies meer nodig gehad sinds ik mijn bed zo heb staan en ook geen overgeefneigingen meer gehad. Dus dat werkt voor mij gelukkig. Is misschien voor jullie ook iets om te proberen. Er komt nog wel even wat zuur omhoog als ik ga liggen, maar dat zakt gelukkig vrij snel weer. Het is nu goed te hebben.

Sterkte ermee meiden. Wat bij mij wel zo was bij ons zoontje, dat ik er gelijk na de bevalling helemaal vanaf was.

Groetjes,
Susan

Rennies (maar dan de pepermuntsmaak ) helpen bij mij goed, yoghurt en vla niet (het wordt er in ieder geval dan niet beter van). En niet eten vlak voordat ik ga liggen (zeker niet snachts) en kleine beetjes eten en geen vette of erg zoete of zure dingen, daar heb ik echt last van (dus geen sinaasappelsap).
Bij mij is kindje ook ingedaald, maar nog net zoveel last als daarvoor, alleen rennies helpen echt goed.

hallo meiden,

hier ook zo'n zure!!!!
Ýk eet na 8 uur niks meer om het zuur te beperken.
Ik heb ipv rennies, gaviscon. Dit heb je als drankje en als tabletten en als ik echt veel last heb van het zuur ben ik blij dat ik het drankje kan innemen. Verlicht heel snel je keel en slokdarm.
Bij mij helpt gele vla en melk maar voor een korte tijd. Zodra ik denk dat het helemaal weg is, komt het weer terug.

Dus geef mij maar gaviscon.

Als je echt zoveel last blijft houden van het zuur, geef dit aan bij je vk, die kan je een recept geven tegen het zuur. Dat niet schadelijk is voor je kleine.

Iedereen succes met de laatste loodjes.

oke nou bedankt af en toe nam ik al wel melk voor het slapen gaan met anijs zodat ik beter sliep nu maar eens weer proberen dan en wat dat drankje van de verloskundige betreft mij schreef ze antagel voor helpt heel goed, maar heb het idee dat mijn lichaam naar een paar flesjes er imuun voor is geworden. het is snachts gewoon heel vervelend je bent dan weer even wakker tot het weg zakt en val dan maar weer eens in slaap ik wordt gewoon minder fit door te weinig slaap.

groetjes.

Terug
Bovenaan