Maagzuur

Hi!

Even een vraagje: hebben jullie ook zo'n last van maagzuur? Als ik in bed lig, dan begint het op te komen en zit het, voor mijn gevoel, in mijn keel. Elke avond weer. Iemand een tip wat ik daaraan kan doen?

Liefs,
Kim

Hey Kim,

Heb er ook last van. Ik eet nu gewoon niets meer na half 8 en ook geen koolzuurhoudende drank. Dan is het wel een beetje te doen! Maar o wee als k eens een shippie probeer!!:( Succes ermee!!

Liefs Janne

Hoi Kim,
Ook ik heb hier flinke last van. Bij mij helpt anta-gel behoorlijk goed. Dat is gaiscondrank, maar dan het huismerk van de apotheek. Is goedkoper dan gaviscon en heeft niet die vieze anijs smaak.(ik werd kotsmisselijk van die smaak haha).
Dus ik zou zeggen probeer het eens!
Sterkte ermee, want het kan behoorlijk pijnlijk zijn!
Gr,
Mar

Ik heb er zelf geen last van maar een vriendin vna me wel. Die nam Rennie, dat is ook veilig tijdens de zwangerschap. EN mijn moeder nam gele vla. Schijnt ook te helpen.

Tot op heden valt het nog mee, maar in voorgaande zwangerschappen had ik er ook veel last van. Ik heb heel veel gaviscon gebruikt, want dat hielp heel goed bij mij.
Gele vla hielp ook wel soms bij mij.
Groetjes....

idem.....2 rennies voor het slapen gaan.

maar ik heb het alleen op de dagen dat de baby/buik hard groeit. op de rustige dagen heb ik ook geen last van maagzuur.

Terug
Bovenaan