maagzuur

hmimes

New member
Erge maagzuur niks helpt pffffff slaap niet /eet niet nu bijna 1 week last . Je zou meer lucht moeten krijgen hier wordt het erger.
 
Vervelend hè? Heb al een behoorlijke tijd last van maagzuur en niets helpt, Rennies niet, Antagel niet.....wordt er gek van en heb het ook steeds benauwder.

Sterkte! Liefs
 
Ok dames hier dan de tip!!! Ga even langs je huisarts en vraag om omeprazol actavis!!!! Dit is een pil die neem je 1 x Per dag in en weg is het! Ik had het ook heel erg en echt pijn s nachts! Ik heb dit nu twee weken en echt nergens last meer van!! Echt heerlijk. Je moet t dus wel op recept Vd huisarts krijgen. Sterkte en echt het helpt super!!! En natuurlijk belangrijk je mag het hebben in de zwangerschap!
 
Serieus? Ooo wat naar bij mij hielp het gelijk. En had het behoorlijk erg. Verder ook geen tips.
 
Ja ik had het ook heel de dag en nacht.
Veel overgeven ervan het is zo'n gemeen gevoel dat maagzuur het is anders dan anders vind nu ik zwanger ben is het gevoel heel extreem.
Heb toen ook omeprazol gehad en vanaf de eerste pil ging het meteen weer goed met mij. Super spul had ook al die antagel geprobeerd maar die hielp eigenlijk maar 5 minuten.
Dronk alleen nog maar water en lichtte dingen en had het daar al van maar gelukkig ben ik er ver vanaf.

Groetjes Esther
 
Terug
Bovenaan