Maagzuur

Meiden, heben jullie tips die ik zou kunnen proberen om maagzuur te verminderen.(Liever geen pillen) Volgens mij maakt beeb momenteel een groeispurt door en zit mijn maag helemaal klem. Ik slaap onrustig en zelfs in de ochtend is het gevoel niet weg. Mijn matras ligt al omhoog, melk en vanillevla ben ik al mee aan de gang maar wie weet hebben jullie nog een idee?

Liefs

Hai meid,

Ik heb er ook ontzettend veel last van en nu tegen het einde van mijn zwangerschap wordt het nog veel erger. Je mag gewoon Rennies gebruiken, helpen wel aardig maar tijdelijk. Die kan je gewoon even stuk bijten en doorslikken. Ik heb ook van de gyn een recept gehad voor Antagel (vloeibaar) maar dat helpt mij minder goed terwijl andere mama's hier echt bij zweren.

Succes! Liefs Lynn (nov/dec mama)

Ik gebruik ook regelmatig Rennie, maar werkt idd maar kort.
Gaviscon of Antagel zijn vloeibaar waardoor ze wat langer werken. Beide zijn goed, alleen Antagel is behoorlijk vies! Naar mijn mening ;)

Verder denk ik dat je zonder pillen of drankjes niet zo ver komt....helaas.

Thanks meiden!
Ik heb het bij mijn eerste ook gehad maar echt niet zo heftig en ook pas veel later, balen. Hopelijk is het echt een groeispurt en heeft mijn maag straks weer een plekje gevonden. Anders idd toch maar even de HA bellen.

Oja en het fabeltje gaat; als de moeder last heeft van veel maagzuur, dan heeft de baby haar! Hahaha!
Denk dat als dat waar is, dat mijn babytje een enorme bos moet hebben, hihi!

haha das dan zeker een fabeltje, bij mijn eerste zwangerschap geen maagzuur gehad en onze zoonlief kwam met een beste bos haar ter wereld, en nu ongelooflijk veel last van maagzuur om gek van te worden

Terug
Bovenaan