Maaike en Moi

Hoi hoi,
Moi wat leuk dat je nog even langskomt en nog steeds meeleest,ik hoop dat er snel een forum voor je komt(niet dat ik je weg wil hebben hoor)maar het lijkt me toch ook erg fijn om met zwangeren te praten die even ver zijn op zo'n moment.Even een vraagje,had jij die witte stipjes rond je tepel of rond dat vlak rondom je tepel(dat heb ik nl wel)
Geniet van je zwangerschap en ik hoop dat je nog vaak langskomt!

Maaike,hoe is het?Ben erg benieuwd hoe het er voor staat met je?

Verder heb ik nu veel minder verschijnselen,alleen af en toe een druk op mijn onderrug en snachts vooral als ik naar het toilet ga nog ineens stijve borsten,maar verder nog geen bruine prut oid terwijl ik dat toch echt nu wel vandaag zeker zou moeten krijgen(hoop het niet),maar als ik vrijdag nog niet ongi ben dan ga ik testen,ik weet in ieder geval dat er vorige week wel een bevruchting heeft plaatsgevonden alleen of het weer niet loslaat,tja dat is weer afwachten,ik heb dit nl in januari 2004 ook gehad.

Ik probeer mnaar lekker te genieten van het mooie weer en tja,ik zit wel veel op de wc om te kijken hahahhaa,stomme trut ben ik dan ook maargoed ,gelukkig zullen dat veel mensen wel begrijpen.

Liefs allemaal
Snoop

Hoi Snoopy,

Inderdaad witte stipjes-bultjes rond dat vlak hi, hi om mijn tepel...tepelhof heet dat geloof ik! Dat was bij mijn echt het teken dat ik dacht heeeee ik zou wel eens zwanger kunnen zijn....dus Snoopy als jij dat ook hebt,,,,zou het wel eens raak kunnen zijn!! Jeetje, wat spannend allemaal...wanneer ga je testen...

Succes, met deze spannende tijden....ik duim voor je hoor!

Liefs, moi xxxx

Hai Snoopy en Moi,

Ze zijn gearriveerd...HELAAS!!!
precies op tijd weer. Gisteravond. Mijn buik ging alleen maar meer rommelen en ik zat bij mijn schoonouders toen ik dacht...ja, helaas het is toch weer zover...

Ik hoop echt Snoopy dat het voor jou anders is. Ik baal enorm. Maar moet positief bijven en ga voor de volgende ronde. Ben benieuwd naar jou verloop!!!

Snoopy, hoe weet je dat er vorige week een bevruchting heeft plaatsgevonden???
En hoe weet je dat dat in januari ook zo was?? ben hier erg benieuwd naar.
Weet je wat het stomme is...is dat we vorige week dinsdag voor het laatst hebben geklust. Ik dacht dat mijn ei dan al wel lang en breed geweest zou zijn...Stom, Stom, Stom.
De berekeningen op internet zeiden nl. dat mijn ei rond 23 aug. zou zijn geweest. Maar kan net zo goed later geweest zijn.
We hadden netjes om de dag geklust...al snel na mijn menstruatie, maar zijn vorige week gestopt. (uitgeput..ha,ha, geintje)
Kan dus zo zijn, dat we mijn ei hebben laten gaan. Potver!

Komende periode beter!
Hoop snel van jullie te horen.
En moi hoop dat het mei forum er snel is. Fijn dat je hier nog steeds langs komt..ha,ha (gezellig)

Tot gauw! Ik blijf duimen voor je snoopy!
Lfs. Maaike

Hi Snoopy,

Wat een spanning allemaal zeg! Ik hoop zo voor je dat het raak is.

Ik had toen ik zwanger bleek te zijn ook allemaal van die witte bultjes op mijn tepelhof. Helaas was alles maar van korte duur!

Heb jij in januari ook een hele vroege miskraam gehad?

Hoe weet je nu dat er wel een bevruchting heeft plaatsgevonden? Ik heb dat dus ook twee keer gehad, dat ik op mijn NOD heb getest en positief maar al snel daarna ging bloeden. Ik vraag me nu ook af of er vaker een bevruchting plaats vindt en dat het dan niet blijft zitten. Ik ga de 15e naar de gyn, misschien kan hij me hier wat antwoorden opgeven.

Nou ik ga voor je duimen hoor. Succes in die twee lange laatste dagen!

Liefs,
Anne

Hoi Snoopy,
Ja zeer irritant zo een lange cyclus ineens maar goed kunnen er niets aan doen.
Maar bij jou nog steeds goed nieuws dus. Wel goed hoor dat je iets nuchterder blijft, dat is emotioneel denk ik beter omdat de teleurstelling (als die komt hoop het niet natuurlijk!) dan niet al te groot is.

Maar ik duim ze blauw voor je hoor!! Ben zo benieuwd.

Liefs CLaudy

Terug
Bovenaan