Maaike is ziek

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Gisteren zei ik al dat ik bang was dat Maaike last kreeg van haar BMR prik maar ik ben vanmorgen met haar naar de huisarts geweest en ze heeft bronchitis. Nu hebben we een kuur gekregen en hoop ik dat ze zich vrijdag weer een stuk beter voelt. We gaan dan lekker een weekend met mijn ouders weg. Zou zo jammer zijn als ze dan nog ziek is.

Groetjes
Inge

Hoi Inge,

Veel beterschap met Maaike en hopen dat de kuur werkt, zodat ze aankomend weekend toch kan genieten van jullie uitje!

Groetjes,
Shivana

Hoi Inge,

Wat vervelend dat ze zich niet goed voelt. Ik hoop ook dat de medicijnen snel aanslaan zodat jullie toch nog een heerlijk weekend hebben. Geef haar maar een dikke kus van Marissa en snel weer beter

groetjes Linda

Hoi,

Succes met je ziek meisje, ook ik hoop dat de kuur aanslaat en jullie een fijn weekendje weg hebben!

Hier heb ik een ziek jongetje van de dagopvang gehaald:-(, hij heeft ontstoken ogen. Gisteren waren ze geirriteerd, maar vanmorgen waren ze schoon...anders was ik vanmorgen al met hem bij de dokter geweest.
Net nog even met hem bij de huisarts geweest, die was er niet maar de assistente wel en die zag het meteen. Ook niet zo moeilijk, er hangen echt groene kloddertjes uit en ze zijn helemaal rood...... Moet zo een zalfje ophalen bij de apotheek, als het goed is voelt hij zich dan snel beter! Het is zo sneu he als ze niet lekker zijn.....

Groetjes Marije

Hoi Inge,
heel veel beterschap voor je meisje!
Is zo zielig als ze ziek zijn, hoop dat ze snel opknapt van het kuurtje en jullie een leuk weekend tegemoet gaan,

groetjes van Sonja

Hoi Inge,

Heel veel beterschap voor Maaike, hopelijk is ze voor het weekend weer beter!
En hoe gaat het met jou? Hopelijk goed.

liefs Maris

Jeetje, dat is nogal wat. Ik hoop in ieder geval dat ze met de medicijnen een beetje snel opknapt meis!!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Terug
Bovenaan