Maaike kan staan

A

Anoniem

Guest
Hoera hoera,

Maaike begint eindelijk door te krijgen hoe je zelf kunt gaat staan. Het lukt haar steeds vaker. Vooral als ze een laag stoeltje of krukje vasthoudt kan ze zelf gaan staan en gisterenochtend toen we haar na een ingelast slaapje, ze was wel heel erg moe, uit bed gingen halen stond ze ook in haar bedje. Ze gaat al steeds vaker met een beentje in de stahouding staan maar heeft nog niet helemaal goed door hoe ze haar andere beentje dan goed krijgt.

Ook zet ze steeds vaker pasjes (met gebogen knietjes) als je haar vast houdt. We hebben nog toch wel goede hoop dat ze nu snel zal gaan lopen.

Groetjes van een trotse mama
Inge

hey inge,

ze gaat de goede kant op hoor!
als ze het door hebben gaat het ineens heel erg snel...
ik moet ook een extra paar ogen hebben want voor
ik het weet is roan weer ergens naar toe gelopen,
dat zal maaike ook dan snel gaan doen hoor...  

groetjes van mascha en een knuffel van roan voor maaike

GO MAAIKE!!!

Hardstikke knap van haar. Als ze het eenmaal doorhebben dan gaat het ook allemaal super snel. Nu al staan en aan de hand stappen, voor je het weet wandelt ze door de kamer. Je bent terecht trots meid!

groetjes Linda

Hallo!

leuk he! hier nog zo'n trotse mama! Alice ging eergisteren voor het eerst zelf staan bij een krukje!!!! meteen nog 2 keer gedaan en daarna nog niet weer maar goed....
Vind het leuk om te lezen dat er nog meer kinderen zijn die nog niet lopen! heb soms het idee dat Alice wel wat langzaam is maar valt blijkbaar mee. Mijn man en ik waren trouwens ook niet echt snel met lopen.... 16 mnd en 23 mnd.......

Groetjes Alberdien

Hoi Inge,

Leuk he! En dan trekt ze waarschijnlijk ook nog zo'n trots en stralend bekkie. Feline loop nu sinds woensdag en ze loopt steeds beter, nu zelfs achter de buggy aan. Echt zo leuk.

groetjes Maris

Terug
Bovenaan