Maaike naar CB

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Vanochtend is Henk met Maaike naar het consultatiebureau geweest. Ze weegt nu 10,5 kg en is 78,5 cm.

Natuurlijk wilde mevrouw nu de blokjes niet stapelen. Henk wist ook niet meer woordjes te bedenken dan papa, mama en aap. Maar ze kan veel meer zeggen hoor.
Nu krijgen we misschien een brief dat ze een keer extra moet komen.

Wat een gezeik. We hebben zelfs aangegeven dat ze nog een klein beetje ziek is maar ze vinden het toch nodig om een extra afspraak te maken.

Groetjes
Inge

Nou idd wat een gezeik...   Logisch toch dat ze niet die blokjes wil stapelen..andere omgeving, vreemde mensen!!!! Dat moeten ze zelf toch ook kunnen bedenken!

Toch blijf ik het raar vinden dat het zo verschillend is per CB. Bij ons vroegen ze alleen wat Jennifer allemaal kan!!!

Groetjes
Ilone

Hoi Inge,

Typisch CB reactie......
De vorige keer dat wij er waren, moest Bas een paar blokjes door zo'n vormenstoof doen. Hij bekijkt dat ding eens... Haalt de deksel eraf, gooit de blokjes erin en doet de deksel er weer op. Ik vond hem briljant! Maar de stomme heks natuurlijk niet.....

Groetjes, Karin

hoi hoi,
ja onzin hoor die CB reactie! En inderdaad doen ze het op ieder bureau weer anders.
Wij mogen dinsdag weer...maar neem het niet zo serieus.
Overigens geniaal die reactie van Karin over haar zoon .

groetjes Tamar

Misschien heel gek, maar Eline zegt volgens mij nog niet zoveel woordjes.   Papa (mama vertikt ze om te zeggen) beertje, oui (Youri, zo heet mijn zoon) da da (dag, of dank) Hoi en die...

Moet ik mij nu zorgen gaan maken. Ze loopt ook nog steeds niet.  

Ach niks van aantrekken hoor. Feline wilde ook niet doen wat die mevrouw wilde en ze had een driftbui vanwege een dwarse dag...
De blokjes werden gewoon weg gesmeten hahaha

groetjes Maris

Terug
Bovenaan