Maaike weer verkouden

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Heb echt een nacht achter de rug. Ik heb misschien vier uur geslapen. Maaike was gisteren al aan het hoesten maar gisteravond ging ze heerlijk slapen dus ik dacht dat valt mee. Had ik niet moet denken. Ik lag bijna te slapen en toen begon het. Ze werd heel hard huilend wakker. Ik denk dat ze gedroomd had. Ik ben een uur bezig geweest en toen ik haar in bed had gelegd kreeg ze steeds hoestbuien. Ik ben toen een uur of een bezig geweest en toen had ze zelfs al even bij mij in bed gelegen. Maar helaas gaat ze daar dan niet slapen maar ik was helemaal op en dacht zo liggen we in ieder geval. Nadat ik haar weer op bed had gelegd is buiten wat hoesten om (waarschijnlijk in haar slaap) toch gaan slapen.

Het leek wel of ze door had dat papa er niet was en ze weet dat ik er niet goed tegen kan als ik weinig slaap. Ik zou morgen werken ipv vrijdag omdat we een weekend weg gaan maar heb net maar doorgegeven dat ik vrij neem. Ik heb nog niets kunnen voorbereiden en wil nog graag wat wassen. Maaike gaat wel gewoon naar het KDV (als dat tenminste goed gaat). Ik kan nu helemaal niet meer wachten tot Henk morgenavond weer thuis is.

Voor de moeders die het altijd alleen moeten doen krijg ik nu alleen maar meer bewondering. Ik vind die vier dagen al ontzettend zwaar. Dus voor jullie neem ik mijn petje af.

Sorry voor het lange verhaal maar ik moest het even kwijt. Ik hoop dat het vannacht beter gaat.

Groetjes van een erg vermoeide.
Inge

Hoi Inge,

wat zielig voor je meisje nou weer! Ik herken je verhaal wel een beetje in het mijne. Dylano heeft ons ook een paar gebroken nachten bezorgd. En wij zijn ook allebei gehecht aan onze slaap.
Ik hoop dat Maaike snel weer opknapt, en dat de dagen een beetje snel gaan, totdat je man weer thuis is. Want ja, een ziek kind kan je behoorlijk vermoeien.

Beterschap voor je meissie!

Liefs Debby.

Hoi Inge,

Wat kan dat zwaar zijn he als ze 's nachts spoken. En dan zul je ook nog zien dat het net is als je alleen bent. Goed dat je een extra dag vrij hebt gepakt dan kun je toch wat extra rust pakken. Ik hoop dat jullie meisje zich snel weer beter voelt

groetjes Linda

Terug
Bovenaan