Maaike weer ziek

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

het is hier weer erg stil van mijn kant maar Maaike is voor de zoveelste keer ziek. Gisteren nog naar de ha post geweest omdat ze zo naar hoest, hijgt en koorts heeft. Maar gelukkig is er behalve een fikse verkoudheid niets aan de hand.
Geen oorontsteking en ook haar longetjes zijn schoon. Maar door de verkoudheid hoest ze zichzelf steeds wakker en heb ik ook al weer een paar nachten bijna niet geslapen.

Geen desinteresse dus voor iedereen maar gewoon te moe om overal op te reageren.

Groetjes van een vermoeide
Inge

Hoi Inge,

Het zit jullie ook allemaal niet echt mee he. Is heel vermoeiend voor jullie allebei. Marissa heeft het een paar weken geleden gehad. Ze hoeste zichzelf steeds wakker. Ik heb toen hoestdrank van bisolvon voor haar gekocht en dat hielp heel goed. Daarmee kwam ze lekker de nacht door. Heel veel sterkte weer en probeer ook zelf je rust te nemen

liefs Linda

Hey meis,

Wat ontzettend vervelend! Ik hoop dan ook dat Maaike snel weer beter is en jij weer effe kan bijtanken.

Liefs Saskia

Hoi Inge,

Hoe is het nu met Maaike, heeft ze wat beter geslapen vannacht en hoest ze niet meer zo?
Het heerst, bij mij op het werk waren heeeeeel veeeeel mensen ziek (werk in een verpleeghuis), ik heb het denk mee naar huis genomen want Jayden hoest ook en heeft heel veel slijm, ook heeft hij al 2 X overgegeven, gelukkig heb ik nog geen gebroken n88 net als jij want dat breekt erg op he... Nou sucses ermee en verwen haar maar lekker.

Groetjes, Patricia (Jayden 18-05-2007)

Hoi meiden,

het gaat al weer wat beter met Maaike. Ze slaapt nog wel wat onrustig en ik dus ook maar gaat al steeds beter. Ze hoest niet meer zo veel. We hopen dus maar weer dat het nu weer voorbij is.

Groetjes
Inge

Hoi Inge,

Fijn dat het beter gaat met Maaike! Vervelend he als ze ziek zijn.

groetjes Mariska

ps begin je nu volgende week met je nieuwe baan?

Terug
Bovenaan