Maaike

Hee Maaike,
Wat balen zeg dat dat nu zo gaat maar je weet maar nooit he en die afscheiding kan natuurlijk ook innestelingbloeding zijn geweest!we houden de moed erin hoor alleen wel balen van die temp maar ik heb dat ook wel eens gehad en toen was het de volgende ochtend toch weer hoog,dus wie weet,en amonia kan het echt niet zijn hoor,maak je daar maar niet druk om.
Het is toch ook wat he om maar niet te testen,geef ons de schuld maar maar het is ook zo'n ongeduldigheid en logisch toch?
Laat ons gewoon lekker testen.....

Probeer een beetje van het mooie weer te genieten nu het nog kan,doe ik ook,ik wacht nu met spanning op morgen want ik heb altijd 1 a 2 dagen wat bruine prut en dan weet ik zeker dat ik ongi ga worden,ik kijk ook wel erg op tegen morgen want hoe vaak zal ik op het toilet te vinden zijn hahhaaha!

hou je taai en blijf moed houden,de duivels zijn niet zomaar binnen te komen.

Liefs
Snoop

Hai Snoopy,

Wat is het forum toch moeilijk te openen zeg. Steeds die fout meldingen..

Dank je wel voor je lieve berichtje!!!!
Kon ik wel gebruiken.
Niet dat ik nu alleen zit te treuren, want immers ik weet het nog niet zeker.
Dus hoop heb ik zeker. En mijn vriend ook. Hij vroeg meteen bij thuiskomst wanneer ik weer ga testen. (ik wacht zo en zo morgen af en daarna zien we wel)
Vandaag was er niks te doen op mijn werk. Het was dus een erg lange dag. Helemaal als je je zo onzeker voelt. Gelukkig is het me toch gelukt mijn gedachten te verzetten. (grotendeels)

Ik ben erg benieuwd morgen. Ik zal ook de hele dag op het toilet zitten. En maar duimen draaien..ha,ha
Hoor mij nou.
Nee, grapje. Maar ik zou wel blij zijn, als mijn temp. morgenochtend weer hoger is!!!

Woensdag ben ik lekker vrij. Ben ik nu al aan toe. Ik ben wel moe zeg. Echt kapot gewoon!! Heb jij dat ook???

Ik hoop zo voor je dat het raak is! Ik hoop morgen weer een berichtje van jou te lezen.

Een fijne avond en tot morgen!!
Lfs. Maaike

Terug
Bovenaan