Maaike

he maaike,en en en???
Nog niks???

Bij mij nog schoon(zo noem ik het maar even)wat een dag zeg vandaag en dan is het ook pas half 10,dus dat wordt een heeeeele lange dag!
Als ik vanavond nog geen bruine prut heb ga ik er echt in geloven,wat een zenuwen zeg!
Ik hoop dat jij je hoofd er een beetje vanaf kan zetten op je werk,wat doe je voor werk?
Ik ben vrij vandaag en wilde eigenlijk niet veel bijzonders gaan doen(of dat slim is weet ik niet)
Moet nog wel wat administratieve regelen,dus ga ik daar maar in op hahhaa.
En natuurlijk maar weer een beetje genieten van het mooie weer!

Ik heb niet zo'n stijven borsten meer,wel nog wat rugpijn en gisteren behoorlijk misselijk bij tijd en wijle.
Het zegt allemaal niks en ga me daar zeker niet aan ophangen,in maart voordat ik erachter kwam dat ik zwanger was had ik ook al deze verschijnselen en de week van mijn ongi ineens niks meer,maar was wel zwanger,stom lichaam af en toe hahhaha

Nou ik hoop echt dat jij net als ik een beetje de dag doorkomt,wel fijn dat we elkaar hierin hebben,dat scheelt bij mij enorm.

Werk ze en liefs
Snoop

Hai Snoop,

...nou, nog niks...dat geeft me een beetje hoop. Maar mijn temp. was nu weer 36,8 (gister 36,7)...dus geen 37,0 meer.. pfffff, ik wordt er niet goed van. Ha,ha,ha

Tot nu ben ik al drie keer naar de toilet geweest om te checken. ha,ha,
Ik heb wel erg veel rommels in mijn buik. Lijkt verdacht veel op mijn rode duivels dag...

Vanochtend voelde ik me heel down. Nu gaat het weer. Het werk leid me wel af.
Ik werk bij een hypotheek-kantoor. Administratieve functie. Erg rustig. Zit hier over het algemeen nl. helemaal alleen. (moet je ook maar tegen kunnen)
En jij?

Inderdaad, ik heb ook veel aan jou reacties!! Mijn vriend helpt ook goed, maar is toch anders. Hij is bang dat de teleurstelling te groot voor mij is. (dat ik toch weer ongi. wordt)

Een fijne vrije dag verder! Ik laat vandaag nog wel wat van me horen!
Succes....ENNE WE BLIJVEN DUIMEN!!!!

LFS.Maaike

Hoi hoi,ja dat heb ik ook met mijn vriend.die zegt wel de hele tijd,volgens mij ben je gewoon zwanger maar hij praat er niet veel over omdat hij weet in wat voor een diep gat ik nu ga vallen als het niet zo is.

Tjee daar moet je zeker tegen kunnen zeg,veel alleen zitten op je werk,dat zou ik nooit kunnen.
Ik begeleid psychiatrische patienten in woonvormen,dwz ik doe gesprekken,schrijf begeleidingsplannen en sta ze verder bij ,bij alles wat maar nodig is,deze mensen wonen dan gewoon in een gewoon huis in een gewone wijk maar dan vaak met 4 personen.Heb het erg naar mijn zin daar.

hihihi ja hoor ik ben ook al 4x geweest en net was ik even een boodschap doen en toen kwam ik thuis dus gelijk weer hahha,toen had ik wel wat gelige/cremekleurige propjes(heel klein)maargoed dat heb ik zo vaak,zolang het maat schoon van kleur blijft zit het wel goed.
Wat een gedoe he........

ik ga nu nog even genieten van de zon en jazeker!!!We blijven duimen!
Liefs
Snoop

Hoi meiden,

Ik lees nog steeds met jullie mee hoor..en ben ook druk aan het duimen dat jullie samen meegaan naar het mei/forum...als die ooit nog komt!! Spannend hoor...ik had ook niet echt verschijnselen voordat ik positief teste hoor...wat mij wel opviel was dat ik allemaal witte stipjes-bultjes rondom mijn tepels had-heb...en wat duizelig! De meeste sympthomen komen nu eigenlijk...grotere borsten )altijd goed' en misselijk....ik ben nu ruim 6 wkn...spannend allemaal hoor!

Ik wens jullie heel veel succes en een positieve test toe!

Liefs, moi xxx

Terug
Bovenaan