Maak denk ik weinig hcg aan, wanneer nu testen...

A

Anoniem

Guest
Volgens mij maak ik heel weinig hcg aan, dat was de vorige keer tenminste wel zo.
Wanneer zou ik nu dan eens kunnen testen?
Heb natuurlijk alwel getest maar dit was negatief.
De rode duivel had gisteren op bezoek kunnen komen maar was er niet en vandaag dus ook niet.

x mamaloe

na hoe lang bleek de vorige keer dan dat je zwanger was. Misschien dat je nu dezelfde periode aan moet houden?

Ik hoop stiekem ook dat het bij mij het geval is. Ben nu 9 dagen overtijd en heb afgelopen vrijdag negatief getest. Ben nu nog steeds niet ongi. Mijn moeder vertelde dat bij haar ook pas na ruim 2 maanden kon worden vastgesteld dat ze zwanger was. Hoop dus dat het bij mij ook zo is....

Heb een klein beetje klachten. Ongikrampen en gespannen borsten. Wil morgen maar weer een test gaan doen om te kijken of er nu al meer bekend is.

Hou ons op de hoogte!!!

liefs, Daphne

Dat was na een week overtijd. Ik moest de test echt tegen de lamp aanhouden om het te zien. Heb nog 3 nieuwe testen gehaald en uiteindelijk bloed geprikt en bleek dus idd zwanger.
Wordt het wachten zoooooo zat. Elke keer als ik naar de wc ga een big smile omdat er geen bloed te zien is.
Elke keer denken wat te voelen (vloeien) maar dat is dan niet zo.
Ben nog nooit zo vaak naar de wc geweest om te checken haha.

x mamaloe

Dat wachten is ook niet echt voor mij weggelegd, hihihi. Maargoed er zit niets anders op. Ook ik ben iedere keer weer blij als ik nog niet ongi ben geworden....

Als ik jouw was zou ik het over een aantal dagen gewoon weer proberen. Dan heb je meer kans. Maar begrijp ik het goed dat je geen enkel keertje zelf heel duidelijk aan de test kon zien dat het raak was?

Heb je verder klachten? En bij de eerste keer? Ben nieuwsgierig of het bij mij misschien toch nog raak kan zijn.

Terug
Bovenaan