Maak ik mezelf gek hier? (Ovulatie)

<p>Hee hee,  Ik ben al sinds vorige week vrijdag ovulatietesten aan het doen. Ik houd alles ook bij in een app. Volgens de app zou ik morgen mijn eisprong moeten hebben. Which means dat ik vandaag en gisteren een LH piek zou moeten hebben? Mijn testen zijn steeds erg licht, maar ik heb wel het idee dat ik mijn eisprong al gevoeld heb. Gisteren en vandaag voel ik lichte steekjes.  Maar door de ovulatietesten ga ik twijfelen… Iemand anders die ook nooit een heel duidelijke streep krijgt?  </p><p> </p><p>(Sorry voor als de foto tmi is)</p>

Hoi, 
Ik maakte mij hier voorheen ook best druk over, maar door elke 2 dagen sex te hebben hoef je je hier niet perse druk om te maken! ;)

Je ziet dat het streepje steeds duidelijker wordt, dus het lijkt mij dat er sowieso wel iets gebeurt. 

In welke ronde zit je nu?

Liefs, Lola

Ik vond die strepen ook lastig, dus als ie donkerder werd, pakte ik een ovu test die een smiley geeft, veel duidelijker! Erg duur, maar je gebruikt er dan ook maar 2 ofzo, als de goedkope donkerder wordt. Ik had soms ook geen hele dikke streep maar wel de eisprong nml. Succes.

@LolaVlinder
De eerste ronde pas...I know I know ik moet mij echt nergens druk om maken, maar ik ben nogal een controlfreak. 
We hebben de afgelopen dagen regelmatig sex gehad dus fingers crossed!

@StephW Ik wil gewoon een ja of nee (of smiley inderdaad). Niet dat getwijfel haha. Volgende keer (hopelijk niet volgende maand) ga ik gewoon een duurdere ovulatietest gebruiken.   

Ik heb via Amazon een pakket gekocht van Easy@home waarbij ik foto's maak van de strips en dan koppelt hij er een waarde aan. Zo heb je meteen een mooie grafiek! 

[quote quote=10370336]Ik heb via Amazon een pakket gekocht van Easy@home waarbij ik foto’s maak van de strips en dan koppelt hij er een waarde aan. Zo heb je meteen een mooie grafiek![/quote]
Thanks voor de tip! Mocht het deze maand niet lukken dan ga ik dat zeker overwegen. 

Veel succes en ik hoop van harte dat het lukt! 
Mocht iemand anders ook interesse hebben, dit is de kit die ik heb gekocht:
https://www.amazon.nl/Easy-Home-Ovulatietesten-Zwangerschapstesten-Predictor/dp/B00DOJG6RA

Terug
Bovenaan