maak ik mezelf nou gek of hoe zit dat....:S

A

Anoniem

Guest
Zit hier maar te zitten...moet eigenlijk wat doen in huis maar ja, weinig motivatie op dit moment.
Vanmiddag hoor ik of mijn bloedtest positief of negatief is.
Nu breekt me zonet voor de zoveelste keer een nagel af, dus ik net ff googlen, lees ik:
Door de zwangerschapshormonen en de betere doorbloeding van je huid kunnen je nagels sneller breken, groeien en/of brozer worden.
Als je alle kwalen op een rijtje zet zou je toch echt denken dat ik zwanger ben, maar goed, het zegt nix natuurlijk...Je lichaam kan je super voor de gek houden.

Mijn kwaaltjes zijn:

de brekende nagels dus
week overtijd
dikke rooie kop (hihi) en puistjes
witte afscheiding
had slijmverlies vlak voor mn nod
kramp in kuiten en voeten
naar mijn idee grotere tepels
als ik op bed lig, een weeig gevoel in mn maag soms
Gevoel van een opgeblazen buik en last met een broek die normaal prima zit maar nu wel strak. (en ben niet zwaarder geworden, ook maar ff gecheckt)

Maar...vrijdag had ik dus wel een negatieve test...

Haha 't is wel weer een onsamenhangend verhaal maar goed, zit hier dus nu echt op het wachtbankje te stresskippen.

Groetjes!

Hoi hoi,

Nog maar een paar uurtjes en dan heb je hopelijk duidelijkheid !! Erg hoor wachten maar misschien wel goed nieuws. Als ik je lijstje zo eens bekijk lijkt het inderdaad wel erg veel op zwanger zijn, nou ik hoop het voor je meid, laat je vanmiddag wat weten ?? Ik denk aan je ook al helpt dat weinig.

Lieve groetjes, Vlinder11

Hoi

SPANNEND!! Hopelijk heb je vanmiddag positief nieuws. Wachten is helemaal zenuwslopend

groetjes mo

meid, hoe laat mag je bellen???

Ik heb net een stukje geschreven bij je andere tropic.

Ik heb steken in mijn borsten, voel gevoel. maar wel honger telkens. 4 dagen hoofdpijn gehad, terwijl ik altijd hoofdpijn heb een dag voor de nod. de volgende dag iets rood, bij afvegen. en die dag erna begint het. nu 4 dagen overtijd.
ik hoop snel iets van je te horen.

Tamara

Thnx voor jullie berichtjes. Zit hier echt de hele tijd tegen de klok aan te kijken.
Zometeen eerst mn oudste ff naar school brengen, is der weer een half uurtje om hihi.
Mag tegen 3/4 uur bellen. Dus ik hang om 3 uur aan de telefoon haha!

x mamaloe

heej,

spannend! nog twee uurtjes en dan weten we het!!!

houdt ons op de hoogte he?!!

xx

Beste Mamaloe,

Tjee zeg....zit ik hier even zenuwachtig te zijn voor je!!! Ik duim hoor!!

Wat ontzettend lief al die reacties. Jullie slepen me zo wel een beetje de dag door hihi.
Begint nu echt slopend te worden, trillende handjes enz...
Was zonet de was aan t opvouwen, heb geloof ik elke minuut wel op mn horloge gekeken.
Nog éventjes...

x mamaloe

Terug
Bovenaan