Maak je niet druk

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Ik lees altijd jullie berichtjes. Heb hier ook een heel tijd in mee kunnen gaan en reageerde zelfs. Maar nu denk ik waar maken jullie je allemaal druk om. Wij zitten in ronde 19 en het is ons nog steeds niet gelukt om zwanger te worden. We hebben keer op keer slecht nieuws gehad bij de gyn. We hebben nog 1 optie en dat is mesa/pesa behandeling. Dan heb je pas een reden om je druk te maken. Dit klinkt misschien raar in jullie oren maar ik moest het toch even kwijt.

hoi

ik vind het hartstikke rot allemaal voor je maar ik zit ook al in ronde 17 en bij ons lukt het ook nog steeds niet heb ook veel tegenslagen gehad .ik vind dit forum juist iets heel moois meiden die een beetje steun en troost bij elkaar vinden .ik hoop voor jou dat het allemaal uitkomt een kindje al weet ik niet wat dat inhoudt mesa/pesa maar in in ieder geval succes ermee

grtjes sylvia

Het spijt me voor je dat het bij jullie zo moeizaam gaat,ik hoop dat het ooit gaat lukken en dat je dit alles kan verwerken.Ik snap je reaktie wel maar het is niet helemaal terecht voor de anderen denk ik.We maken ons niet druk maar hebben gewoon onze vragen onzekerheden en deel-drang.Maar je hebt zelf lang genoeg meegelopen om dat wel te snappen,tenslotte ben je ook zo begonnen.Waarschijnlijk zou ik in jou situatie ook wel zoiets denken.
Ik wens jullie veel sterkte.

Beste anoniem;
Jammer dat je niet alles hebt gelezen,want dan weet je ook dat het bij een hoop van ons ook niet vanzelfsprekend is om zwanger te raken en ook zwanger te blijven.
Buiten dat, is dit een forum om juist ook de kleine dingetjes met elkaar te delen zodat we ons niet zo druk maken.

Ik vind het ook heel erg voor je dat je al in ronde 19 zit en dat je je daar druk om maakt snap ik heel goed en dat klinkt ook niet raar.
Weet je, je bent echt niet de enige en daar zijn deze forums ook voor bedoelt;om elkaar te steunen en ervaringen uit te wisselen.
Jammer dat jij dat niet zo ziet.

Ik wens je toch heel veel succes en hoop dat de behandeling aanslaat,want we zitten hier allemaal met dezelfde reden;zwanger worden en een kindje krijgen!

Gr. petra (kan niet zwanger worden op de "gewone"manier en ga de 16e beginnen met IUI en als dat niet lukt IVF)

Er is ook nog een ander forum, 'als zwanger worden langer duurt'. Misschien heb je daar meer aan dan aan dit forum.

hoi anoniem,

zit zelf al in ronde 13, en snap ook je standpunt wel, maar sluit me aan bij inge. ik kijk hier ook wel op dit forum, maar reageer ook niet overal op omdat ik bepaalde fases al gehad heb. maar zo vind iedereen toch bepaalde dames om meer mee te praten.

succes!
xx kimpansee

Hoe langer het duurt hoe gefrustreerde je wordt. Het is logisch dat je je ergert aan de kleine dingen op het Forum daarom is dat andere Forum misschien geschikte voor jou(daar zit ik binnenkort ook helaas..).
Wat is eigenlijk mesa/pesa behandeling??
Sterkte

Terug
Bovenaan