A
Anoniem
Guest
Ben niet zo actief op het forum de laatste tijd, vliegen (werken), badkamer verbouwen en vooral heel veel moe, onverklaarbaar moe. Sinds een week zie ik ook nog eens alles dubbel, ik kijk niet scheel, maar smorgens als ik wakker wordt zie ik dubbel. De rest van de dag zie ik alles wel gewoon, maar niet scherp zeg maar. Ik ben brildragend, maar met of zonder bril blijft het hetzelfde. Weet je wel, als je vroeger de bril van je opa of oma opzette, dan zag je alles een beetje "dronken" een onrustig beeld zeg maar, nou zo zie ik alles overdag. Niet wazig, maar onrustig. Ook kan ik me moeilijker concentreren, maar dat zou ook met mijn verminderde gezichtsvermogen te maken kunnen hebben. Nou al 2 keer bij de huisarts geweest deze week, 2 keer bij de optometrist (opticien) maar er zijn geen afwijkingen te vinden in mijn ogen. Nu belde de huisarts me op om te zeggen dat ze me doorverwijst naar de neuroloog, om "andere dingen" uit te sluiten. Op de vraag waar zij dan zoal aan dacht bleef ze heel vaag, maar mijn klachten passen wel in het beeld van M.S........Slik! Ik moet er toch niet aan denken, dat zou dus betekenen dat ik niet meer kan werken, steeds slechter zal worden en dus ook niet goed voor Marit zou kunnen zorgen, niet meer paardrijden, en erger nog, in een rolstoel terecht kan komen! Heeft er iemand van jullie ervaring met M.S. of een andere aandoening die mijn klachten zouden kunnen veroorzaken? Ik vind het doodeng! Zegt ze nog leuk ook dat ik me niet te druk moet maken, heel makkelijk gezegd!
Duimen jullie voor me dat het allemaal meevalt??!!
Ik moet volgende week dinsdag naar de neuroloog.
liefs Monique mama van Marit
Duimen jullie voor me dat het allemaal meevalt??!!
Ik moet volgende week dinsdag naar de neuroloog.
liefs Monique mama van Marit