Maak me een beetje zorgen/ harde buiken

Hallo dames,
Hoe gaat het met iedereen?
Als het goed is zitten de meeste al (bijna) op de helft. Wat gaat het toch snel allemaal.

Ik maak me al een paar dagen een beetje zorgen.
Ik heb al harde buiken bij een 2e kindje kan dat wel zo vroeg in de zwangerschap maar niet te vaak.
Nu had ik eergisteren erg veel last was bijv de tafel aan het schoonmaken en kreeg een harde buik.
Als ik dan ff ging rusten ging het wel weer. Zo ging het een beetje de hele dag.
Gisteren bij de verloskundige geweest, moet het rustiger aan doen.
Hè vervelende is dat ik nu vakantie heb en bijna niks doe.
vanochtend op advies van de verloskundige urine ingeleverd, o dat de harde buiken en het rommelen in mijn buik ook van een blaasonsteking zou kunnen komen.
Uitslag leukocyten +3 en overleggen met de verlosk wat te doen. Vanmiddag verlosk gebeld, zij adviseerd een kuurtje.
Ha praktijk was al dicht dus moest ik contact opnemen met de ha post.
Zo gezegd zo gedaan.
Moest weer urine inleveren weer dezelfde uitslag, maar ze wilden geen kuurtje geven ( was nog niet ernstig genoeg)
nu moet ik morgenochtend dus weer urine inleveren en op kweek laten zetten en afwachten wat de uitslag daarvan is.
Maak me nu een beetje zorgen als het allemaal wel goed gaat met de kleine, mijn buik voelt ook erg gespannen aan denk aan de gekste dingen. Nu werken mijn darmen ook nog steeds niet optimaal dus dat zou ook voor het gespannen gevoel kunnen zorgen
Gelukkig was gisteren alles ok bij de verlosk goed hartslag was goed,Kindje groeit goed, maar toch.
moet rust houden en veel drinken, pfffff wat een verhaal hè dames.

Zijn er meerdere mama's met harde buiken of soortgelijke klachten.

Ps

Moet er wel bij zeggen dat ik de kleine al wel regelmatig voel, dus dat stelt mij wanneer ik gespannen ben ook een beetje gerust.

Groetjesss

Ben benieuwd of je morgen je kuieren krijgt, laat je het even weten.
Ik denk idd wat de vk zei toch rustig aan blijven doen, misschien ook op je werk aangeven dat het niet meer gaat. Misschien dat dat al wat verliching geeft.
Kan je ook niet iets krijgen voor je darmen? Ik ebruik roosvicee laxo, bij mij werkt het wel goed.
Als ik nodig moet plassen krijg ik ook harde buiken of als ik veel doe. Dinsdag moet ik naar de vk zal het dus eens na vragen.
Veel succes.
Laat je weten hoe het verder gaat?

Liefs danielle

Ja ben ook benieuwd of je toch een kuurtje hebt gekregen...aan de hand van deze uitslag weer...
Vervelend!
Ik heb ook alleen last van harde buiken als ik nodig moet plassen en als ik echt heel erg druk heb gedaan...
Maar mijn bloeddruk is al aan de hoge kant dus ik probeer er al een beetje om te denken dat ik mijn rust neem.
Al lukt dat lang niet altijd....werk 3 dagen in de kinderopvang, studeer nog en heb 2 kids...
Ik vind het ook zo vervelend dat niks doen, terwijl er altijd zooo veel te doen is, dat herken ik helemaal!
Sterkte ermee en probeer wel te genieten van je vakantie!!!

Groetjes

Hoi dames,
vandaag contact gehad met ha assistent.
Urine is op kweek gezet en heb ma of dinsdag de uitslag daarvan. Adh van die uitslag word er verder gekeken. Voorlopig dus maar rustig aan veel drinken, en hopen dat de uitslag niks ernstigs is.

Fijn weekend!!!

Balen dat je zo lang moet wachten.
Worden de klachten wel wat minder nu dan?
Ik hoop met je mee dat het niets ernstig is.
Hoop dat je toch een fijn weekend hebt!

Liefs Daan

Hoi hoi,

Harde buiken zijn wat minder.
Rommelt wel in m'n buik maar kan ook komen van de lactulose siroop.
Dat helpt gelukkig buik voelt daardoor niet meer zo gespannen aan.
Maandag ff afwachten wat de uitslag is van urine onderzoek.
Ondertussen doe ik het rustig aan en probeer veel te drinken.
Het gaat wel beter dan een paar dagen geleden gelukkig.

Groetjesss

Terug
Bovenaan