Maak me ernstige zorgen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Sinds 3 dagen heb ik buikpijn die maar erger en erger wordt en sterk begint te lijken op de pijn die ik had toen mijn miskraam begon 2 jaar geleden. De paniekgevoelens beginnen dus lichtelijk toe te nemen. Aan de ene kant weet ik dat ik iets kan voelen als het zieke kindje overlijd maar ik ben tevens doodsbang dat die andere ook overlijd en dat ik daarom zijn pijn heb.
Morgen hebben we weer een echo om te kijken of ze nog in leven zijn. Ik zie er als een berg tegenop want het voelt niet goed. Ik ben zoooo bang dat ze er allebei niet meer zijn en ik moet gaan bevallen van 2 dode kindjes. Ik heb ook nergens op internet een verhaal kunnen vinden waarbij de helft van een eeneiige tweeling het overleefde. Heel veel over twee eiig maarja daar heb ik niks aan want die situatie is totaal anders. Als er dus iemand is met een succesverhaal over dit onderwerp.......ik kan het nu goed gebruiken!

x ing

Lieve Inge,

Ik heb helaas geen succesverhaal om je op te beuren.... Ik heb nog nooit over een dergelijke situatie gehoord of gelezen behalve van jou hier op het forum....

Maar ik kon niet jouw verhaal lezen zonder te reageren.
Meid, wat een enorm moeilijke tijd maken jij en je man nu door! Wat kan ik me voorstellen dat de angst je om het hart slaat. En wat een machteloos gevoel moet je hebben. Het enige wat ik voor je kan doen is bidden, en dat zal ik dan ook gelijk voor jou, je man en je kindjes doen! Heel, heel veel sterkte.

Veel liefs, Vennie.

Hallo Inge

ik lees al een tijdje mee op dit forum en jou verhaal heeft me erg aangegrepen ,wat erg om zo in die onzekerheid te zitten ,kan eigenlijk niets anders zeggen dan heel veel sterkte ,ik hoop dat je in ieder geval het ander kindje   mag houden en dat je niet 2 kindjes moet verliezen ,want 1 al erg genoeg ,niets ergers als je kindje verliezen zeggen ze altijd en nu ik zelf zwanger ben ,kan ik me ook heel goed de pijn voorstellen als dit inderdaad gebeurt ,hoop dat je de kracht vind om dit allemaal te dragen want meis ik kan me zo goed voorstellen   hoe moeilijk dit voor je is ,die onzekerheid !!
Wens jullie dan   ook veel sterkte toe   ,zal morgen aan je denken .

Liefs

Al ken ik je niet, behalve van het forum. Ik vind het zo sneu dat je zo'n zware tijd doormoet en al hebt doorgemaakt. Ik kan je weinig opbeurends schrijven, maar alleen heel veel sterkte wensen met maar weer wachten tot de volgende stap.
Ik ken alleen een verhaal van een twee-eiige tweeling, waarvan de ene het niet redde. Daar heb je dus niets aan.

groetjes
greet

Hoi Inge.

Ik kan je helaas ook geen opbeurend verhaal geven, maar ik ga voor je duimen dat in ieder geval één van je kinderen hier ongeschonden doorheen gaat komen!!!
Ben vorige week zelf waarschijnlijk een kindje van een tweeling kwijtgeraakt zonder dat ik wist dat ik er 2 droeg, maar dat ging idd ook gepaard met een hoop buikpijn overdag, en 's avonds bleef het bloed stromen..
Ik ga heel hard voor je duimen!!
Liefs en veel sterkte, Anne-Marie

Hoi Inge,

Een opbeurend verhaal kan ik je helaas ook niet bieden. Ik kijk wel elke keer als ik op het forum ben of je weer een berichtje geplaatst hebt en hoe het met je gaat.

Ik wil je nogmaals heel veel sterkte wensen, en ik hoop zo voor je dat het ene kindje het overleeft en je het over een paar maand in je armen kunt houden.

Heel veel sterkte en ik zal voor je duimen.

Groetjes Lilian

Hoi Inge,
jeetje, ik kan me voorstellen dat je je erg veel zorgen maakt. In elk geval heb je op korte termijn (alhoewel elke minuut nu te lang duurt) duidelijkheid. Wens jou en je partner heel veel sterkte toe.
Groetjes V.

hoi Inge,

Ook mij ken je niet persoonlijk, maar ik ben ook een van de meiden op dit forum die met je meeleven. Jullie gaan door een verschrikkelijk zware tijd samen dus ik wilde je alle sterkte wensen. Ik hoop voor jullie dat de uitslag morgen gunstig zal zijn. Intussen worden er heel wat duimen gedraaid en kaarjes voor jullie gebrand. Meid, heel veel sterkte!

liefs, Da77

Terug
Bovenaan