Maak me toch weer zorgen...

Ik heb bij 9 weken een echo gehad en alles zag er goed uit en het hartje klopte.
Nu ben ik 12 weken en heb ik de hele week al een beetje een donkere afscheiding/bruin bloedverlies.
Echt heel minimaal, maar ik maakte me al een beetje zorgen.

Vanavond ging ik naar het toilet en was het toch wel iets erger geworden, donkerrood bloed en ook tijdens het plassen was het rood.
Ik "voel" het nog steeds en durf niet naar de wc te gaan.
O, wat maak ik me zorgen.
Ik lees overal dat je je bijna geen zorgen hoeft te maken als er een duidelijk hartje te zien is geweest, maar het kan toch ook nog wel misgaan daarna of niet?

Pfff... even gelucht hier!
 
Sterkte! Meer kan ik niet zeggen. Bij een kloppend hartje heb je iets van 95% kans dat het goed blijft gaan maar 100% zekerheid is er nooit helaas. Ik hoop dat alles goed blijkt te zijn! Krijg je binnenkort nog een echo ter geruststelling of een afspraak bij de VK om het hartje te horen? Ik hoop het voor je en anders er gewoon erop aandringen hoor!
 
Heel veel sterkte en misschien mag je eerder komen voor een echo. Je kunt het altijd vragen.
Ik kan me heel goed voorstellen dat je je zorgen maakt. Ik hoop dat alles goed is.
 
Hi geluksmama,

Ik kan me goed voorstellen dat je je ongerust voelt. Ik heb begrepen dat je rond deze tijd ook "gewoon" een innestelingsbloeding kan krijgen. Maak je niet teveel ongerust en anders bel je de vk toch even.

Sterkte.

Groetejes "zwanger van nummer 2"
 
Bellen met je verloskundige! Zeker omdat je al een echo met kloppend hartje hebt gehad zal de verloskundige wel een echo voor de zekerheid willen (laten) maken.
Veel sterkte!
 
Terug
Bovenaan