maak me zelf weer helemaal gek

A

Anoniem

Guest
zit me weer van alles in te beelden,voel dit voel dat nou dit is eigelijk toch te gek voor worden,ging net met de hond een stukje lopen,maar kreeg de ene voet bijna niet voor de andere,en ben doodmoe,en moet zo nog gaan werken.heb helemaal geen zin,en dan nog erbij ik heb last van me borsten en moet onwijs veel piesen en slaap s,nachts echt als een varken me temp is nog steeds 37,1.en die rooie kat zit de hele avond op me lip.o,o,o ik weet het niet meer hoor.zo ik heb ff me beklag gedaan,,moest ff me hart luchten hoor sorry maar wachten duurt zo langggggggggggggggggggggggggggggggggggg.knuffies pepe.

oooooooo lieve pepe,

wat zul jij je "vervelend" voelen zeg, dat wachten duurt inderdaad lllllllllaaaaaaaangggggggg ja :) en je wil jezelf natuurlijk niet gek maken maar hoe moet dat hé, jezelf niet gek maken!!!
Ik hoop zo voor je dat het raak is dan hoef je je géén maand langer meer zo te voelen!

Ik denk aan je en duim voor je hoor :)

Liefs Kaa

Oh meissie toch.
Het is wat he?
Ik ga deze maand echt heeeeeeeeeel hard voor je duimen oke?

Dikke kuZZZZZZZZZZZZZZZZZ terug en maak jezelf niet te gek oke?
Werkse voor straks.

Hoi Pepe,

Ik hoop voor je dat het wachten waard is en dat je zwanger bent, ik zal voor je duimen. Wanneer is je nod?

Groetjes Sanne

OOOOOOHHHHHH!!!!! Wat spannend!
Het zou natuurlijk super zijn.
Maar ik heb even op het lijstje gekeken, maar je moet nog 7 daagjes geduld hebben. Moeilijk hoor.
Ik zelf ben een paar daagjes over tijd. En ik ben over mijn record van 34 dagen heegegaan vandaag. Het schommeld bij mij dus tussen de 25 en 34 dagen. En ik heb 17 dagen geleden mijn ei gehad.
Dus een spannende tijd voor ons en vele anderen de komende tijd.
Liefs Nance

He pepe,

Wat erg voor je dat je moet wachten. Het is zo vervelend, maar ik hoop dat je de komende dagen goed doorkomt. Ik ga in ieder geval heel erg hard voor je duimen!!! Ik hoop dat je met mij mee mag naar het oktoberforum!!!

Liefs,
Lelie

he joh dat klinkt hartstikke positief!! Geniet daar iig lekker van en tot msn!!x BB

Terug
Bovenaan